Olin koiralenkillä k.o. tapahtuman aikaan Viialan - Lukonmäen välissä kulkevalla kävelytiellä. Mahtavat äänet kuului, koneita ei näkyny kun toi hiekkatie menee puronvartta pitkin muuta ympäristöä huomattavasti alempana.
Äänet kuului Olen suomalainen biisin aikana ja porukat osoitteli taivaalle.
Nyt loppui lähetys C-morella. Mikä tää biisi on?
Nyt näkyi Hornet loppuinsertissä😂
Ramses2, villieläin
Olihan tuo vähän noloa, ettei ylilentoa näytetty livenä. Eihän F/A-18 mikään häivehävittäjä pitäisi olla.
Jos juhla tämä ensivuonna toistuu, ilmavoimat varmaan miettii, että kiskaistaanko nokka kohti taivasta jälkipolttimella torin päällä.
Tuo ylilento meni aika monella ohi ihan juhlassakin. Kesken intohimoisen “Olen Suomalainen”-kappaleen tulee ylilento ja kukaan ei huomannut xD
Joku pieni maininta ennen esityksen alkua ois ollu ihan paikallaan.
E. Tietenkin se oli säävarauksella eikä sen takia varmaan uskallettu sanoo mitään, jos siihen täytyy joku pätevä syy hakea.
En tiedä onnistuuko linkki, mutta Ilmavoimien Instagram storyssa on hyvä video.
https://instagram.com/stories/ilmavoimat/2849726379178640807?igshid=MDJmNzVkMjY=
Täällä toimi ainakin, loistava👍
Pahus, ei ole tiliä
Wanha bisnesviisaus - ei uutta vaan uudestaan.
Katsotaan, jos laittaisivat normaalina feedinä. Se näkyisi sitten käsitääkseni kaikille.
E. Pistin pyynnön heille asiasta.
Ei ole sama. Tuo mikä linkissäni on, on kuvattu Hakametsän parkkipaikalta maasta käsin.
Kale alkaa vanhemmiten seestyä, enää on ärähtänyt, aiemmin olisi jyrissyt Hornetien tavoin.
Hyvä selitys, kun eivät edes lentäneet Finlandian aikana.
Hyvät juhlat oli paikan päällä Selkeästi paremmat kuin Tapparan vastaava, mutta se selittyy jo sillä, että Rouvali ja Alatalo oli jätetty kotiin!
Juu, ylilento oli jo aiemmin. Siinä olisi ollut hyvällä suunnittelulla tuolle saatu pyhitettyä oma hetkensä. Ja perään Jalkaset.
Oli allekirjoittaneen kuvaama, joten jos ilmavoimat ei laita normaaliin feediin niin voin jossain välissä laittaa fiksumpaan muotoon