Reissu startattu ja junalla kohti Oulua
Ootko itse pikkubussin puikoissa…
Kyllä. Antaa seitsemän veljeksen sihautella tölkkejään.
Ratina, Tampere. Marssikynnys ylittyy nyt!
Loistavaa👍, Ajakaahan varovasti💪
Hmmm… , jonkun tapparalaisen reppuineen bongasin ratikan ilkunasta astelevan asemalle 2 tuntia sitten, ettet vain ollut sinä…
Itse katson ankeasti pelin kotona, mutta sonnustaudun kyllä omien väreihin. Ja sopivat juotavat ja syötävät on framilla. Mukavaa reissua Luulajaan menevälle tuhatpäiselle porukalle ja toki myös muille missä ikinä sitten Euroopan mestaruutta seuraatte!
Yllättävän paljon jänskättää odottaa ottelun alkamista. Onneksi voi edes seurata liveseurantaa otteluun menemisestä.
Ensimmäinen stoppi Hirvaskankaan ABC:llä ohi. Buffetista safkat naamariin ja matka jatkuu
Näitkö McGyveriä?
Ei valitettavasti näkynyt
E. Kypärälahdella ajaa paku jossa on Tapparan logo takaovessa. Kaunista katsottavaa
Viimeiset kärvistelyt töissä. Himaan, sali, suihku/sauna, loppu ilta ”pakkausta”. Tekiskö sitä ruisleivät illalla valmiiksi vai yöllä ennen kävelyä bussille? Saako ottaa kahvia termariin?
Aho oli tainnut jossain mainita että 1000 Tappara kannattajaa tulossa. Kotipeli!
Kapteeni ohjeistaa.
Aamulehti, Tappara, tappara.co ja jopa MTV Urheilu tuntuu kyllä pitävän huolta, että CHL:n kiinnostus kasvaa. Hyvältä näyttää.
Täälläkin matka starttas nyt! Nästa: Oulu
Juna lähti kohti Oulua. Onko se sitten mestaruusjunan ensimmäinen etappi?
Huomenna autolla loppumatka Luulajaan.
Kyllähän tässä huominen peli jo vähän kutkuttaa.
Tampereelta k15, JKL lähestyy. Yöksi Lasarettiin Ouluun.
Olis hienoo nähdä kartalta kun porukkaa lappaa jonona kohti Luulajaa. Jos kaikilla olis seurantasysteemit…
Täällä myös pikku porukalla startattu klo15 Tampereelta ja nyt lähijunassa kohti Helsinki-vantaata. Siitä Arlandan kautta Luulajaan.
Ite oon ollu Torniossa koko päivän,kerran käytiin rajan takana ostoksilla mutta takas Tornioon viä ,odotteleen kavereita jotka lähti tänään reissuun. Yks auto bongattu jossa oli vanha Tapparan tarra jos muistatte semmosen missä on Suomen lippu ja Kanadan lippu ja keskellä Tapparan logo.