Liveseuranta: Muu urheilu

Huomenna varmaan otetaan lennot, kunhan muuttujat ja Suomen ottelut selviää. Kai ne majoitukset sitten hoituu.

2 tykkäystä

Kyllä Malagassa mökkejä piisaa. Välipäivinä voitte käydä Fugessa syömässä hernaria ja pannaria.

1 tykkäys

Mä vihaan sitä paikkaa, ei millään jaksaisi huvikseen lähteä.

1 tykkäys

Fugea? Malagassa ja Marbellassa käynyt joitain kertoja golffilla. Kollegan kanssa käytiin yhden reissun ohessa Fugessa taksilla katsomassa Suomen MM-kiekkopeli. Tuli tehtyä kylään kaksi reissua samalla kertaa. Ensimmäinen ja viimeinen.

Lipsahti kyllä vähän offiksi, mutta sallittaneen.

1 tykkäys

Menee off-topic, mutta oon pari kertaa ollut tuolla, kertaalleen Puerto Banuksessa ja sitten jossain muualla, mitä en edes muista.

Mutta en ole matkailija, joka menee jonnekin vaan sen matkailun takia. Mähän vihaan Los Angelesia ja San Fransicoakin. Mutta kitschin takia taas pidän Vegasista. Mutta mä oon yleensä eri junassa kuin muut :slight_smile:

Toki nuo sun reissut on ollu semmosia, että niissä on ollut ohjelmaa.

Ai niin, oonhan mä formuloita ollut kattomassa Barcelonan lähistöllä.

1 tykkäys

:+1:

Tuomas Heikkilä on saavuttanut suunnistuksen henkilökohtaisen sprintin EM-pronssia Italian Veronassa. Suomen miesten edellinen suunnistuksen sprintin arvokisamitali oli Morten Boströmin MM-kulta vuodelta 2013.
Heikkilä jäi MM-kultaa voittaneesta Sveitsin Matthias Kyburzista neljä sekuntia. Hopean vei Norjan tähtisuunnistaja Kasper Fosser, joka jäi hänkin neljä sekuntia voittajasta.

3 tykkäystä

Rugbyn MM-kisojen välieriin selvinneet Argentiina, Uusi-Seelanti ja Englanti, jonka pariksi selviää illan pelissä joko isäntämaa Ranska tai sitten Etelä-Afrikka.

Laji on kyllä todella rankka. On se käsittämätöntä, miten yli satakiloiset äijät vetää päin toisiaan täydellä vauhdilla ilman mitään suojia. Siinä lentää kentällä veri ja hiki. Sen verran kovia karjuja ovat, että kyyneleitä näkee vähemmän. Toisella puoliajalla Medicit kantavat paareilla pelaajia urakalla, vaikka on kunnia-asia nilkutella pois kentältä omin jaloin, jos ne mitenkään kantaa. Jonkinlainen Concussion protokolla niillä sentään on, pelaaja päästetään takaisin 12 minuutin tsekkaksen jälkeen, jos oireita ei ilmene.

Ennakkona tähän: Rugbyn MM-Finaalissa pelaavat kaksi lajin mahtimaata: Uusi-Seelanti ja Etelä-Afrikka. Molemmilla kolme mestaruutta ennestään. Peli on ensi lauantaina klo 22:00. Suosittelen, jos jostain pääsette näkemään. MM-kisat on vain joka neljäs vuosi, joten tämä vertautuu futiksen MM-kisoihin. Kyseessä on iso tapahtuma. Pelipaikkana Stade de France Pariisissa.

Semeissä Uusi-Seelanti voitti helposti Argentiinan. Etelä-Amerikkalaisilta taisi lirahtaa housuun jo ennen aloituspotkua, kun All Blacks katkoi kurkut Haka-tanssissa. MM-lätkässä on tuosta eleestä jouduttu toimitsijakieltoon.

Etelä-Afrikalla oli puolestaan todella tiukka vääntö Englannin kanssa. Etelä-Afrikka siirtyi johtoon 2,5 minuuttia ennen pelin loppua rangaistuspotkulla ja se olikin viimeinen pistesuoritus. Lopputulos tiukin mahdollinen 16-15.

1 tykkäys

Tyly alku Raonicilta. Ekassa syöttövuorossa Kaukovalta ei saanut kosketustakaan palloon, kun konkari löi neljä ässää.

Mutta Kaukovalta vastaa melkein samalla mitalla :+1:

1 tykkäys

Erikoinen tennisottelu menossa. Kovin syöttöpainotteinen alku.

Liian nopea kenttä?

Niin väittävät, että nopea. Hyvin ovat kylläkin palloa lyöneet.

En tiedä. Mutta melkoisen tylsää tällaista on katsoa.

Nieminen on sen näköisessä kunnossa edelleen, että vois olla itekin tuolla kentällä vielä.

Ehkä ne väsähtävät mätkimään ja päästään pidempiin palloihin.

Mä keksin kohta parempaa seurattavaa. Nostaisivat nyt tuota verkkoa ylemmäs.

2 tykkäystä

Tie-breakia odotellessa.

Eihän nois Raonicin syöttövuoroissa ole mitään järkeä.

Pallomeripallot käyttöön seuraavaan syöttöön kanukille.

Tennis kuolee, kun katsoo tätä.

Äsken Raonic syötti kuluneilla palloilla. Saa taas seuraavaan syöttövuoroon kunnon pallot…