Liveseuranta: Muu urheilu

Turha möykkä ja voivottelut turhissa paikoissa. Aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ok.
Mun mielestä on hyvä parivaljakko, mutta jokaisella on aina oma mielipide.

2 tykkäystä

Sulla on suunnistus sen verta hyvin kartalla ,että selostus varmaan kuullostaa erilaiselta kuin mun korvissa.

1 tykkäys

Minulle kelpasi kommentaattorikaksikko, vaikken osaakaan suunnistaa. Viimeksi yrittänyt varmaan armeijassa, josta on aikaa.

Pronssia tuli, harmi kun Venäjä meni ohitse.

1 tykkäys

Taido on hauska laji. Miksi tässä pitää omia olkapäitään läpsiä kokoajan.

Onko sulla koko ajan joku urheilukanava auki?:flushed:

1 tykkäys

Kaikki on auki miestä myöden.

1 tykkäys

Trialin SM Haapaselle. Komeesti hallitsi pyöränsä.

1 tykkäys

Kriketti: Tampereen syöttäjä Lekiin.
Kaikki Lekiin.

2 tykkäystä

Vetter vähä kiskoo keihästä.

4 tykkäystä

Siis paransiko Vetter lähes viidellä metrillä omaa ennätystään? Wikipedian mukaan personal best on 89.68 (2017).

Joku voisi sanoa että jotain on vedetty. :pill::syringe:

No se tuli täälläkin mieleen, että Saksan keihäsmiehille on taidettu vaihtaa täksi kaudeksi joko valmentaja tai lääkäri. :slight_smile:

1 tykkäys

Mikähän mahtaa olla ennätys ysikymppisissä yhdessä kisassa? Neljä ensimmäistä yli ja jokaisella parantanu, ei voi jatkua loppuun asti! Eihän?!

Kyllä siellä kai kaikilla ihan hyvät lääkärit ja napit on. Toistaiseksi heittää puhtaana. On kyllä älytön sarja, vain Zelesnyltä taitaa löytyä kovempi keskiarvo sarjalle…?

1 tykkäys

Näin lentää keppi.

Onhan Vetterin sarja huikea. Kunhan ny ei vaan kukaan talonmies ole valmennustiimissä mukana.

Varmaan samat joukot, jotka Zeleznyn kaarien takana.
Ne on myös 20 vuoden takaa, iloisilta doping-ajoilta.

1 tykkäys

Maikkel, kannattaa jättä teksteistä tuollaiset sanat kuin esim. -varmaan- pois. Niillä naulaa vain itsensä tiettyyn mielipiteeseen, jota jotkut voivat pitää totuutena, varsinkin sellaiset ihmiset, jotka eivät huumorintajuasi tunne :smiley: (minä en ole sellainen ihminen :D)

2 tykkäystä

Tänään on pelailtu Hervannassa Street hockeyn (tossulätkä) sm-osaturnausta. Onko joku ollu seuraamassa? Tästä linkistä näkee, että Sasha sielä häärää maestrona komeilla pisteillä. 3 peliä ja 9+0. Samasta joukkueesta, NYR, löytyy mm. Haapala, Liuksiala, Lepaus, Suomi ja maalivahti Ville Nieminen.

http://gameresultsonline.com/shsm/street-hockey-sm-tampere/1733/statistics

Linkin takaa löytyy mm. lohkotilanteet ja joukkueiden kokoonpanot. Blockfest joukkueesta löytyy toinen Ville Nieminen ja poikansa Viljami. Kovaa peliä näyttää toiki laji olevan. Menkäähän huomenna paikalle, ketkä kerkee. Hervannassa kauppakeskus Duon pihassa. 10.00 alkaa ja 15.25 finaali. 12.30 taitaa olla Sashan ja Haapalan joukkue tulessa.

Turnauksessa pääsee testaan PAMAn mailoja ja saanee 135€:n tarjoushintaan ostaa, jos osaa tinkiä. Tarjous on kai virallisesti pelaajille, mutta kysyvätkö pelipassia, en tiedä.

2 tykkäystä