Liveseuranta: Muu urheilu

Suomi tullee ehkä kahdeksanneksi. Hieman alakanttiin vaikkei tässä oikeasti mitalisaumaa ollutkaan.

Suomi tulossa maaliin, Veeralla ei tahdo housut pysyä ylhäällä. :grinning:

Pettymys silti tämä suoritus Suomelta. Toivottavasti miehet vetäisi vähän paremmin.

Pari osuutta ihan ok. Ankkuriosuus vrt. muut ei aivan riittänyt.

Mun mielestäni myös avausosuus vähän petti. Nymalm veti hyvän suorituksen.

Joo, avausosuuden lopussa Venla hieman hyytyi. Verrattuna vastustajiin.

1 tykkäys

Mitalit on nykyään tiukassa suunnistuksessa. Ei olis joskus uskonut, että brititkin peittoaa Suomen tai Venäjä, eihän siellä ennen 2000-lukua edes juuri suunnistettu. Miehet ehkä palauttaa kunniaa.

Norja pummaa ihan kunnolla ja Ruotsi myös pieni pummi.

Hyvällä suorituksella mitali on ihan realismia

Hyvin vetää Kirmula nyt. Kunto tuskin on Suomen joukkueella esteenä.

Suomi ei ainakaan avausosuudella tipahda kärki- tai pistesijakamppailusta.

Voi nyt saatana.

Ei hitsi mitä sekoilua. Eikö ole kerrottu? Vai oliko monistettu sama kartta kahteen kertaan?

Kyllä ne valitettavasti voi hylätä vaikka kuinka olisi oikeusmurha.

Tämä meni mielenkiintoiseksi nyt. Toivotaan, että Kirmula sai oikean kartan jostain.

Olisi kiva saada joku Suomen joukkueen “pukuherroista” infoamaan. Onko joku somessa?

Mutta menihän tuohon nyt aikaa ja keskittymistä hukkaan.

Mä seuraan kyllä suunnistusliittoa. Katsotaan mitä tuleman pitää.

1 tykkäys

Kratov ja Kuukka lähti matkaan, molemmat edustaa Pyrintöä.

E. Kratov edustaa Kooveeta.

“V I T T U”.

Tuon sain selvää.

Ridefelt ottaa osumaa joka matkalla.

Eli kartasta ei nähnyt mitään, märkä ja rikki. Ihme ettei tuossa ollut mitään vaihtopistettä.

Ruotsi, Norja ja Sveitsi tulee nyt aika lujaa.