Liveseuranta: Muu urheilu

Baarin sulkeuduttua huudetaan joskus JATKOILLE. Niin huudettiin tässäkin lajissa. Ilman baaria.

Ja Suomi johtoon ja voittoon

2 tykkäystä

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!! Tori varaukseen!

2 tykkäystä

Ei vielä veli. Ei vielä.

Finaalissa ollaan, joten tori varataan!

Ei varata. Samanlaiset juhlat saavat jos kultaa voittavat kun Suomen CS:GO joukkue voitettuaan MM-kultaa. Lentokentällä tavataan!

MM-finaali 21.00 vastassa USA huomenna.

2 tykkäystä

Tässä taas yksi osoitus miksi raumalaiset on parempia kuin porilaiset.

1 tykkäys

Onko joku Tampereella joskus ollut epävarma siitä, kummat on parempia?

Lukkoahan on kurmuutettu kyllä playoffseissa ihan kunnolla Tapparan toimesta, mutta lähtökohtaisesti katson edelleen, että myös niissä tiukoissa sarjoissa, jotka menivät game 7:n oli parempi ja rehellisempi henki alusta loppuun kuin siinä sarjassa 2012-2013, jonka Ässät voitti.

Oonkohan sairas, mutta minä en ole ikinä arvostanut porilaista ylimielisyyttä ja varsinkin todella törkyistä käytöstä faneista alkaen silloin 2013 - jäänyt todella syvät arvet tästä asiasta. Olisi ollut helpompi ottaa hopeaa, jos Ässillä olisi ollut vähän henkevämpi fanilauma. Lähtökohtaisesti olen iloinen, kun Tappara on naarannut “kostona” Dixonin, Savinaisen, Kärjen, Ojamäen, Sammalkankaan ja Zaborskyn tänne. Parhaimmassa tapauksessa kaikilta löytyy ensi kauden jälkeen Tappara-sydän ja mestaruus täältä.

1 tykkäys

Oho. :o Mulla nyt ei oo porilaisista tai Ässien kannattajista juuri pahaa sanottavaa. En aistinut 2013 kevään finaaleissa mitään erikoista pahuutta. Kokemuksesi pohajutuvat hallilla törmäämisiin ja Jatkoajan keskusteluihin vai?

Voisin jopa kuvitella asuvani Porissa, koska siinä on jotain sitä samaa kuin Tampereessa. Vähän kuin Tampereen betaversio. Mutta vain kuvitella.

Vaikka en porilaisia vihaa, niin Rauma ja raumalaiset ovat symppiksempiä. :blue_heart:

21.00 ratkaistaan tavataanko lentokentällä vai saunan takana rullakiekon MM-Finaalissa.

Stream
http://www.iihf.com/channels1617/inline/live-stream/

1 tykkäys

No joo, itse tuli käytyä ekan kerran Porissa vieraspelissä keväällä 1994, kun runkosarjan 2. Ässät ja 7. Tappara kohtasivat. No, ei siellä oloaan oikein tervetulleeksi tuntenut. Enemmän sai pelätä saako pullosta tai tuolista päähänsä. Ja järkkärit seisovat tumput suorina. Meininki varmaan mennyt asiallisempaan suuntaan.

Lisäys: toki tilasto- ja historiajuttujen tiimoilta tunnen pari tosiasiallista Ässä-tyyppiä.

2 tykkäystä

Kerran oon käynyt Porissa ja yritin päästä ravintolaan. No en päässyt ja syy oli että olin liian hyvin pukeutunut. Toista kertaa ei ole onneksi tarvinnut käydä.

5 tykkäystä

Mää olin Porissa kattomassa peliä joskus oisko ollut 1988 (en muista oliko Tappara vai muu vastassa), kuitenkin olin sen “muun” huutajana. Siinä oli riehakas Ässätunnelma kuitenkin. Yhtäkkiä rivissä rupes kiertään kossupullo - me “muutkin” siitä saatiin. :sunglasses: Sulasassa sovussa siis oltiin. Oi, niitä aikoja. :sweat_smile:
Edit. Oli Ässät-Kookoo, kun kaveri oli Kouvolasta.

1 tykkäys

Saattoi olla ittes kannalta hyvä, ettet päässyt.

1 tykkäys

Juu kyllä, sitä se portsarikin sanoi että saisin turpaani. Jotenkin kuvaa kuitenkin porilaista mentaliteettia, ei mun Tampereella, Helsingissä tai Valkeakoskella ole moista tarvinnut miettiä.

3 tykkäystä

USA - Suomi 2-0 ja nyt 3-0.

Saunan takana tavataan siis kohta. @Treppu voi käydä pelaajien kanssa siellä “juhlimassa”.

3 tykkäystä

Sanoisin, että meidän MV-peli ei oo ihan samalla tasolla kuin USA:n tässä pelissä. Vaikka ollaan kyl kenttäpelissäkin aika neuvottomia :smiley:

USA luistelee jokseenkin paremmin.

1 tykkäys

Läpiajosta helähti 4-0. Ei mahdoton ero rullakiekossa, mutta vaatii aikamoisen ryhtiliikkeen.

Mokke lähti vaihtoon. Pyryn Suomi-sarjajoukkueen veskari maaliin.