Suomi paatissa hyvässä seurassa: Etiopia ja Fidzi mukana. Ei ainakaan ole Ruotsin laivan meininkiä tulossa.
On tää ranskalainen korkea kulttuuri kyllä raskasta seurattavaa
Tuli sama ajatus. Lisäksi mietin mihin kaikkeen muuhun noihin menevä raha olisi ollut parempi sijoittaa.
Ilmeisesti Salomonsaarilta oli urheilija, joka osallistui Tokiossa maratonille ja nyt 100 metrin juoksuun. Monipuolinen juoksija selvästi.
Huomas varmaan, että vähemmälläkin rehkimisellä pääsee kisoihin.
Katoin jo että onko itse Grönborg, ei sentää.
Jos oikein laskin, niin neljä ratsastajaa nähty - raamatullista!
Vetikö ne ton lipun ylösalaisin salkoon?
Jaa niin siinä kultaisen härän edessä? Raamatullista!
Edit: Ainakin Iltalehden live-seurannan mukaan noin tosiaan kävi.
Eikö nuo pukumiehet osaa itse pitää sateenvarjojaan? “Vähän” noloa nakittaa ketään noita varjoja pitelemään minuuttikaupalla…
Veikkaan, että Snoop Doggilla on 100-metrinen jointti, jolla sytyttää olympiatulen.
On niin ajan kuva, että jokaisella luuri kädessä. Sen sijaan, että keskittyisi tilanteeseen.
Mistä kaukaa ne sen sytyttäjän hakee
Eniten jännittää onnistuuko noi sammuttamaan tuon tulen tolla paattimatkalla.
Tää on mun mielestäni vähän liian tekninen ratkaisu ranskalaisten toteutettavaksi…
Olipahan avajaiset. Jäi ainakin mieleen. Celine Dion vielä aikamoinen veto loppuun viimeiseksi artistiksi.
Huomannut ettei kestävyys riitä. “Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä”.
Hyvin ranskalaiset avajaiset; uskaltavat vetää omalla tyylillään kosiskelematta varsinaisesti mitään.
Snoop Dogg, 52, muuten vastikään juoksi 200 metriä aikaan 34.44.
Hienot oli avajaiset, pari pikku virhettä toki mahtui joukkoon, olymialippu nostettiin salkoon väärinpäin ja Etelä-Korea esiteltiin pohjoisena naapurimaanaan.