Liveseuranta: Olympialaiset Pariisi 26.7.-11.8.2024

Suomi paatissa hyvässä seurassa: Etiopia ja Fidzi mukana. Ei ainakaan ole Ruotsin laivan meininkiä tulossa. :wink:

4 tykkäystä

On tää ranskalainen korkea kulttuuri kyllä raskasta seurattavaa

2 tykkäystä

Tuli sama ajatus. Lisäksi mietin mihin kaikkeen muuhun noihin menevä raha olisi ollut parempi sijoittaa.

1 tykkäys

Ilmeisesti Salomonsaarilta oli urheilija, joka osallistui Tokiossa maratonille ja nyt 100 metrin juoksuun. Monipuolinen juoksija selvästi. :joy:

4 tykkäystä

Huomas varmaan, että vähemmälläkin rehkimisellä pääsee kisoihin.

5 tykkäystä

Katoin jo että onko itse Grönborg, ei sentää.

Jos oikein laskin, niin neljä ratsastajaa nähty - raamatullista!

Vetikö ne ton lipun ylösalaisin salkoon?

1 tykkäys

Jaa niin siinä kultaisen härän edessä? Raamatullista!

Edit: Ainakin Iltalehden live-seurannan mukaan noin tosiaan kävi.

Eikö nuo pukumiehet osaa itse pitää sateenvarjojaan? “Vähän” noloa nakittaa ketään noita varjoja pitelemään minuuttikaupalla…

1 tykkäys

Veikkaan, että Snoop Doggilla on 100-metrinen jointti, jolla sytyttää olympiatulen.

7 tykkäystä

On niin ajan kuva, että jokaisella luuri kädessä. Sen sijaan, että keskittyisi tilanteeseen.

5 tykkäystä

Mistä kaukaa ne sen sytyttäjän hakee :joy:

Eniten jännittää onnistuuko noi sammuttamaan tuon tulen tolla paattimatkalla.

1 tykkäys

Tää on mun mielestäni vähän liian tekninen ratkaisu ranskalaisten toteutettavaksi…

2 tykkäystä

Olipahan avajaiset. Jäi ainakin mieleen. Celine Dion vielä aikamoinen veto loppuun viimeiseksi artistiksi.

8 tykkäystä

Huomannut ettei kestävyys riitä. “Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä”. :wink:

Hyvin ranskalaiset avajaiset; uskaltavat vetää omalla tyylillään kosiskelematta varsinaisesti mitään.

1 tykkäys

Snoop Dogg, 52, muuten vastikään juoksi 200 metriä aikaan 34.44.

2 tykkäystä

Hienot oli avajaiset, pari pikku virhettä toki mahtui joukkoon, olymialippu nostettiin salkoon väärinpäin ja Etelä-Korea esiteltiin pohjoisena naapurimaanaan.

3 tykkäystä