On kova kaveri edelleen, piippuun jäi Kaman kiri
Pakko todeta sama mitä joskus ennenkin
Ne jotka sanoo et pesäpalloilijat ei oo urheilijoita katsokaa vaikka Tuomas Jussilaa hetki
Mikäs siinä nyt on niin kehveliä ?
Aika paljon pienemmät rahat pyörii pesäpallon kun esim jääkiekon sponsoroinnissa ( ainakin luulen niin )
Olisko noissa peliasuissa n. 100k n edestä mainoksia
Varmaan tarkoitti, että voi hitsi. Toki jos tuo paikka on etukäteen hinnoiteltu tietyn suuruiseksi ko. sponssi sen maksanut niin varmaan ihan hyvä. Ja pienistä puroista ne tuossakin lajissa saadaan rahat kasaan. Mutta itsekin toivoisin, niin lajin, mutta etenkin seuran kannalta, että tuohon saataisiin vaikka “nokia”. Ja sopimukseen yksi nolla lisää.
Kyllä on sponssipaikat (kaikki) hinnoiteltu
Ruuska alottanu kyllä vahvasti
Jep juuri tätä meinasin, hienoa että rahaa tulee. Mutta olisihan se aivan upeaa että puolustavalla seuralla olisi selässä vähän isompi mainos (ja mainostaja) kuin paikallinen nakkikioski. Toki ne reaaliteetit tulee vastaan kuten @gatecrasher tuossa yllä kertoili.
Minä en ainakaan sano. Olen nöösipoikana, yo-bileiden jälkeen aika kosteissa sumussa, ottanut M.Vuosjoen laakan sääriluuhuni. Menin härkkimään etutilanteessa vähän liian lähelle.
Tuntui ihan urheilijan lyönniltä.
Juuri saavuttu Saarikentälle puoli tuntia ja paikallispeli Veto-JymyJussit käyntiin
Jälleen mielenkiintoinen kierros, seurannassa IPV-Kossu, isännät siirtyivät juuri 2-0 johtoon
Ipv saanut Hacklinin riveihin ja loukkantumisesta toipuneen Kohosen kokoonpanoon
Kylläpä teki Manse kaksi hienoa juoksua.
Kohta mennään elKlassikko
Ruutu ei sitten näytä Sotkamon uuden stadionin avajaisia. Päälähetys Jymy - Vive piti alkaa 17:45. Tarjoaa lähetys ei vielä käynnissä. Selaimella katselen.
Näkyyhän tuo, mulla ainakin pyörii.
No prkl. Muut ottelut näkyy.
Mulla menee Ruudussa (tv:n applikaatiolla) usein niin, että valkkaan sen pelin listasta, mutta sitten tulee jotain ihan muuta kuin pitäisi. Mutta sitten kaukosäätimen “back-napilla” loksahtaakin sit oikealle kanavalle.
Haavoittunut etenijä toi 1-0 olihan se Rytkösen lyönti nyt koppi ainakin kuvista päätellen
Antti Eteläpää ei kyllä lukeudu minun suosikkikommentaattoreihin. Elikkä tosiaan. Makuasioita.
Eka jakso päättyi 1-1, toisella jaksolla Veto siirtyi äsken ensimmäisen tasoittavalla 0-1 johtoon. Ja lähetys alkoi pätkiin, vähän väliä näkyy pelkkää mustaa.
Ja peli poikki sateen ja tuulen vuoksi.
Täytyy kehua Sotkamon uudistettua kenttää. Paljon enemmän tilaa verrattuna entiseen. Kakkospuolelta katsomo pois, kolmospuolen penkalle tehty jotakin samoin kuin takakentälle. Poistettu puita, pensaita tai jotain. Avarampi. Mahdollisuus kunnariin ympäri kenttää.
Violetti kenttä TV-ottelussa edelleen hieman närästää. Nurmi lienee vanha.
Olipas viihdyttävä toinen jakso komeasti Vimpeli vielä kairasi voiton💪🏻