Voi rähmä
Boyko kyllä lahjoittaa 1-2 maalia per peli.
Boyko on kyllä legendaarinen. Ihan mielenvikasia torjuntoja aina muutama peliin ja sitten ihan hirveää sulamista etukulmista tai muuten löysää. Tätähän vain odoteltiin.
Menee samanlailla kuin edellinen Kuopion peli, KalPa todella lähellä tehdä 3-0 mutta sen sijaan Ipa saa maalin. Vähän käy taas sekä Ipalla.
Olisi siinä pakeillakin ollut kaikki aika putsata kiekko pois.
Tätä ei olisi kannattanut päästää. Ilves on kirinyt tässä sarjassa ennenkin.
Jos nyt ei joutus vaaaarallisessa kahden maalin johdossa kolmanteen erään.
Veska ottaa ykkösen, pakit putsaa loput
Ennen Kalpan maaleja meinasin kirjottaa, mutten jaksanu. Pisti vaan silmään ku Kalpa murjo aika lujaakin Johanssonia ja Törökiä mm. Molemmat otti iskut aika kiltisti vastaan juur puolustautumatta. Voi olla, että se on vaan erittäin hyvää hermokontrollia, mutta mulle tuli mieleen, oisko siinä vähä semmosta ettei niin pelata 100% logolle, eikä viittitä ottaa noita mustelmia. Tiedä häntä, mutta vähä liian nöyrästi mun makuun ottivat iskut vastaan.
Joo, mutta Ilves sai tuosta valtavan lisäelämän.
Kyllä tulee tiukka kolmas erä…
Peli voisi olla 2-4 Ilvekselle, nyt 2-1 Kalpalle. Hieno 3. erä tiedossa.
KalPa ei sitten kuitenkaan kyennyt tiivistämään tuota puolustustaan niin, ettei näistä tulisi maalitalkoita suuntaan ja toiseen. Kyse on taas siitä, kuka tekee kolmannen erän ensimmäisen. Ihan kolikonheittoa tuntuu olevan, kiitos paskan puolustuksen, Ilveksen tehottomuuden ja Boykon lahjojen.
Niin tai 3-0 KalPalla, oli sentin päässä.
Eikö 9 jo käytetty?
Kalpa käyttää vähät paikkansa ja Ilves tuhlailee.
Pääsi KalPa varkain 2-0 johtoon. Ilves vei siihen asti selkeästi. Kestääkö KalPa tällä kertaa vai sulaako taas? Herkullinen asetelma kolmanteen.
Ilves on ollut parempi paikallaolijoista tähän saakka, joten en yllättyisi, vaikka sarja olisi 3-1 heille tämän illan jälkeen.
Mä en ylläty jos sarja on tän pelin jälkeen 2-2 tai 3-1. Muista yllättysin.
Ei tää mitään shakkii oo