Mun mielestä keskilinja on tavallaan jopa mielenkiintoisempi nykyisellään kuin niin että siihen jo lähtöönsä lätkäistäisiin yksi tähtipelaaja. Olettaen toki, että kaikki neljä saavat ehjän kesän alle.
Virta on 1-2 ketjun mies, ja kaikki kolme muuta ovat aikalailla tasaisesti kamppailemassa lopuista rooleista. Tanuksella on kaikki potentiaali olla uusi “Konna”, ja enemmänkin. Telian vanhoista peleistä näki, että Rauhala on joskus pelannut aika paljon kovemmallakin itseluottamuksella, (viime kausi olkoon “suonenveto”) Tapolan valmentamana. Ja tietysti Malinen on… noh, Malinen.
Sekös tässä nyt vielä puuttuisi, että sieltä tuleekin Konnan ja Peltolan sijaan Andersson-Smejkal-Moravcik -kombo. Palstalla saattaisi läikähdellä. Sitä kyllä ihmettelen, että Peltola-huhu on myös ollut ns. varma, niin kuka noista kolmesta varmasta hyökkääjästä nyt sitten jää tulematta/ei ole kassakaapissa (Peltola, Smejkal, Andersson)?
On saattanut mennä jotain ohi, mutta kun täällä puhutaan jostain Ruotsalaisesta sentteri Anderssonista, niin ketä tällä tarkoitetaan? Ymmärrettävistä syistä pukukoppikäytävillä on hiukan hiljaista, mutta kenestäkään Ruotsalaisesta itse en ole kuullut omista lähteistäni mitään…siis aikaisemminkaan, kauden aikana.
Toivottavasti yli vuoden lappuja. Muuten Tappara alkaa vaikuttamaan mulle vähän Lukolta, jossa hyviä pelimiehiä käy kääntymässä. Sillä kaavalla harvemmin menestystä tulee.