Liveseuranta: Tappara julkaisee kauden 2020-21 runkoa 02.05.2020 klo 12.00

Mun mielestä keskilinja on tavallaan jopa mielenkiintoisempi nykyisellään kuin niin että siihen jo lähtöönsä lätkäistäisiin yksi tähtipelaaja. Olettaen toki, että kaikki neljä saavat ehjän kesän alle.

Virta on 1-2 ketjun mies, ja kaikki kolme muuta ovat aikalailla tasaisesti kamppailemassa lopuista rooleista. Tanuksella on kaikki potentiaali olla uusi “Konna”, ja enemmänkin. Telian vanhoista peleistä näki, että Rauhala on joskus pelannut aika paljon kovemmallakin itseluottamuksella, (viime kausi olkoon “suonenveto”) Tapolan valmentamana. Ja tietysti Malinen on… noh, Malinen.

Elite kertoo että siirtyy seuraan Unknown, tänään näemmä tullut siirto :grin:

3 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin ketjuun: Huhu: Jiri Smejkal Tapparaan 2020-21?

Sekös tässä nyt vielä puuttuisi, että sieltä tuleekin Konnan ja Peltolan sijaan Andersson-Smejkal-Moravcik -kombo. Palstalla saattaisi läikähdellä. Sitä kyllä ihmettelen, että Peltola-huhu on myös ollut ns. varma, niin kuka noista kolmesta varmasta hyökkääjästä nyt sitten jää tulematta/ei ole kassakaapissa (Peltola, Smejkal, Andersson)?

Eiköhän se tuo ruotsalainen pelaaja ole. Ainakin jos minun pitäisi veikata.

On saattanut mennä jotain ohi, mutta kun täällä puhutaan jostain Ruotsalaisesta sentteri Anderssonista, niin ketä tällä tarkoitetaan? Ymmärrettävistä syistä pukukoppikäytävillä on hiukan hiljaista, mutta kenestäkään Ruotsalaisesta itse en ole kuullut omista lähteistäni mitään…siis aikaisemminkaan, kauden aikana. :thinking:

Jani Lajusen kopio.

https://www.eliteprospects.com/player/4087/joakim-andersson

3 tykkäystä

En itse usko tuohon Andersson huhuun. Ei sovi oikeen nuorennuskuvaan ja 3 ketjun sentteri status. Malinen ja rauhala jo siihen rooliin sopivia.

2 tykkäystä

Missä tuosta Anderssonista edes on ollut varteenotettavaa huhua? Vai onko nyt taas haaveilut vähän karannut huhujen puolelle.

E. Eli Anderssonista ei ole muutakuin pelkkää haaveilua.

2 tykkäystä

Jiri Smejkal,Michal Moravčík, Jugi, Polasekin jatkopaperi ja Andersson kirsikkana kakun päälle ensiviikolla🙂

2 tykkäystä

Onko tämä nyt sun heittämä huhu ilmoille vai haaveilu? Siinä tapauksessa nämä kuuluisi haaveiluketjuun. :slight_smile:

13 tykkäystä

Onko nyt jossain siis huhua siitä, että Jugi ei tulisikaan meille?

2 tykkäystä

Ei. Kunhan laskin 3-2 ja esitin tämän perusteella yhden mahdollisuuden.

1 tykkäys

Nyt on huhuttu kolmea kovaa sopparia. Peltolan lappu varmaankin monivuorinen, mutta onko Tsekkien lapuista mitään huhua?

Toivottavasti yli vuoden lappuja. Muuten Tappara alkaa vaikuttamaan mulle vähän Lukolta, jossa hyviä pelimiehiä käy kääntymässä. Sillä kaavalla harvemmin menestystä tulee.

13 tykkäystä

Se olisi huhtikuun viimeinen maanantai. :grin:

2 tykkäystä

Samalla viimeinen maanantai kun vanhat sopimukset voimassa vanhoihin seuroihin.

1 tykkäys

Eiköhän kohta ala tapahtumaan, pientä särinää ollut pitkään siihen suuntaan. Klapeja kaminaan. Ollaan valppaina.

7 tykkäystä

Kai sieltä vähän enakkovaroitusta tulee, ettei nyt ihan puskista läväytetä uusia hankintoja?