Ruotsin joukkueille kolmoisvoitto.
Sitten odottelemaan Jukolan alkua. Siellä Kangasalan voittaja Stora Tuna painaa taas neljän Svenskin voimin. Göteborgia veikkaan voittajaksi, mutta katsellaan.
Moneltako alkaa Jukolan viesti?
Hyvän liveseurannan ansiosta innostuin itsekin seuraamaan Venlojen viestiä. Viimeks itse suunnistanut armeijassa, eli en ihan aktiivi ole.
Klo 23, lähetys alkaa 22:45
Tässä on Kangasalan Jukolan rastikartta. Tämä kertonee miten paljon rasteja tuolla maastossa on. Tuossa vasemmassa alakulmassa näkyy vähän miten toimii hajonnat ja putket.
@hape77
Voi olla, että olet kertonutkin jo, mutta kysyn silti. Minkä osuuden painat menemään?
Ja onko @TTman mukana myös Jukolassa?
2 osuus. Lamppuja tässä asuntovaunulla juuri sovittelen. Hieman näyttää sadepilvet valuvan päälle joka tuo oman haasteensa kun lasien kanssa joudun meneen. On kyllä huurteenpoistolla voideltu lasit mutta katotaan kuinka kestää.
Tsemppiä matkaan.
Piti alunperin mennä työpaikan porukalla. Tuli sitten firman korona säädökset esteeksi, ja jäi joukkueen ilmoitus sitten siihen
Ens vuonna sitten Mynämäen Jukolaan.
Mutta propsit järjestäjille, hienon määrän saaneet joukkueita mukaan ottaen huomioon ajankohdan, koronan ja sijainnin. Hattu päästä.
No perhana. Sama tilanne siis iski päälle myös teidän porukassa.
Toivottavasti tosiaan Mynämäelle pääse taas haahuilemaan. On tuo vaan upea tapahtuma kokea paikan päällä.
Varjo porukkaa suunniteltiin, mutta se karahti kiville ajankohdan takia. 20.8 alkaa tuo sorsastus, joten kolme kaveria ilmoitti jääviytensä. Minä mukaan lukien.
Nyt sitten seurataan television kautta. Mä tosin nukahdan sohvalle jossain välissä.
On tuolla pimeää. Kohta nähdään aika upeaa kuvaa. Vajaat kymmenen minuuttia lähtöön.
Onpahan pimeää… Itse en löytäisi ikinä pois metsästä.
On noi lamput kehittynyt vuosien varrella paljon kiitos ledi tekniikan
Vähän meinaa harmittaa katsoa lähtöä television kautta.
Kuinkahan sitä malttaa nukkua…
E. Ihan kivan näköinen ensimmäinen väli.
Monta vuotta Rovaniemen jukolaa tuli odotettua, niin eiköhän se sitten jäänyt väliin. Tylsää katsoa lähtöä, kun ykkösosuus ollut mun osuus monta vuotta.
Ja just tuli katsottua omia vanhoja reitti valintoja, kun haikaili paikanpäälle.
Lajista en mitään ymmärrä, mutta yhtä kiinnostavaa tätä on katsoa joka vuosi.