Kiitos Leijonat!
Hieno joukkue loppuun asti, joka hoiti tämänkin osuuden tyylikkäästi. No nyt siellä vetää jonkun vekarakin ![]()
Hieno joukkue loppuun asti, joka hoiti tämänkin osuuden tyylikkäästi. No nyt siellä vetää jonkun vekarakin ![]()
Tulevaisuuden Mörkö? Tiedä vaikka nostelisi vielä jokupäivä pelaajana kannua.
Nyt ilmeisesti jonkun poika jammaa lavalla pojan kanssa.
Anttila Jr.?
laitetaas jo vähän nimeä paperiin. Geeneissä on potentiaalia.
TBK-paita bongattu. ![]()
Toi on hienoa, että läheisetkin pääsee tonne lavalle fiilistelemään. Siellä on venytty paljon sen takia, että noi ukot pääsis nostelemaan kannua. ![]()
Varmaan sillä IL toimittajalla, jonka nimeä en mainitse.
Anttila Jr. on tyttö. Toki potentiaalinen maajoukkuepelaaja siltikin ![]()
Tajusin vasta nytten, että olen saanut kunnian pelata samassa joukkueessa kahden maailmanmestarin kanssa.
Huikean upea tilaisuus ja tuo joukkue on käsittämättömän tyylikäs mestari! Kiitos Leijonat
! Aika sairas turnaus kyllä oli kaikkinensa. Suoralta kädeltä voisin heittää vaikka 8 klassikkopeliä turneesta
Hitto. Minulla vaan yksi Ilveksen mestari ja U18 MM ”plakkarissa”.
Ensimmäinen on toki harvinaisuus.
Että sellaiset juhlat. Taidan olla jo liian vanha tuolle nykymusiikille, paskaa! Onneksi Viskari pelasti sen mitä pelastettavissa oli, huikee jätkä!
Juontajat, ei hyvä!
Ja minua ainakin alkaa jo kyrsiä tämä yhden mörkön ylistys yli koko muun joukkueen! Hyvähän Anttila oli, mutta liika on liikaa! Joukkuehan tuon kullan voitti, ei mörkö yksinään, siltä tuo alkoi jo kovasti vaikuttamaan. Ei Anttilan vika, vaatimaton ja fiksu kaveri.
Pidin tuota Manneria ennen vähän hissukkana, mutta ihan meiningeissähän hänkin on ![]()
No tuo ekahan on sitten jo todellinen harvinaisuus, oho.
Jokainen mestarijengi tarvitsee maskottinsa, Peltonen, Granlund ja Mörkö.
Hiukkasen tässä kismittelee että meillä oli Lehtonen ja Mikkola, mutta ei viiriä siltä kaudelta.
Ja Jokiharju oli se iso kala joka pääsi karkuun. Olisi nyt edes yhden kauden vetänyt ![]()
Joku on onnistunut kitkemään Bobin puhevian pois??
Musiikista samaa mieltä, mutta siinä asiassa olen vielä ikäänikin enemmän muinaisjäännös.
Eiköhän noista joukkueista aina joku löydetä, josta tehdään laulu tai meemi.
Siinä ei mitään pahaa mielestäni, ihan hauskaa vaan. Varsinkaan kun ei nouse ko. henkilölle mitenkään hattuun tämä asia.
Mä puhuin vain näistä kisoista, jos napataan 2011 ja noita U-kisoja + SM voittajia, niin… en silti pärjää tuolle sinun löydöllesi.
Tarpeeks kaleksia niin silottuu tollaset pois.