Megamatka 2.0 Turkuun la 1.3.2025

Kulkue otteluun lähtee osoitteesta Messukentänkatu 8 n. klo 14.30, omatoimimatkaajien kannattaa olla ajoissa paikalla! Kyseiseen osoitteeseen EI voi jättää autoa.

Aiheesta on lähetetty eilen kaikille matkaajille tiedote, mutta syystä x se ei ole mennyt kaikille irtolipun ostaneille.

5 tykkäystä

Onhan bussissa vessat?

Kyllä on.

1 tykkäys

TPS:n lippukartasta päätellen ei saada edes E-parvea täytettyä puhumattakaan toisesta päädystä. Eli aika vajaaksi jäi 2000 tavoitteesta. Mutta varmasti ihan kiva määrä loppupeleissä.

3 tykkäystä

Kova määrä siihen nähden missä tilassa joukkue tällä hetkellä seilaa. Uskollisia onneksi riittää.

9 tykkäystä

Iso perse niille jotka jättää matkat väliin joukkueen menestymisen takia

55 tykkäystä

Olisiko joku halukas ostamaan lipun tuonne? Matkalta perui yksi ja olisi yksi ylimääräinen. Siis fanclubi matka. Ei pelkästään ottelulippu.

Mun mielestä se että on liikuntarajoitteiset huomioitu tälle matkalle niin jatkataa samaa hommaa seuraavillekin reissuille

17 tykkäystä

Pyritään toteuttamaan tulevaisuudessakin👍🏽

Huomenna mennään taas - kolmatta kertaa vuoden sisään yli tuhannen henkilön voimin🔥

42 tykkäystä

Isosti tsemppiä kaikille matkaan lähtijöille. Itse en tälle matkalle nyt voinut ilmoittautua, ja se ärsyttää. Mutta isolla sydämellä huudan kotona. Jos nyt ehdin sitäkään tehdä.

2 tykkäystä

Ei ihan kaikki tee yli tuhannen kannattajan fanireissua kun oma joukkue on sijalla 10!

Jonkun sytykkeen meidän joukkue tarvii. Perkeleesti vaan ääntä, niin kyllä se voittokin sieltä tulee.

16 tykkäystä

Toimu porissakin 8)

11 tykkäystä

Itse ainakin lähden innolla ensimmäiselle megamatkalleni, toki omatoimisesti! Mut tunnistaa Tapparan paidasta, saa morjestaa. :smiley:

13 tykkäystä

Ai sää lähdet kuitenkin :rofl:

1 tykkäys

Tuntomerkit on ainakin kunnossa!

4 tykkäystä

Kyllä mä vaan huijasin sua. :rofl:

@Janne on myös kaulahuivi. :smiley:

1 tykkäys

Jos tulee turpaan niin kävellään kotiin kuunnellen Tommi Läntisen via dolorosaa tai joukkue kävelee, saavat ite valita kummat

1 tykkäys

Minut tunnistaa että on sininen pelipaita päällä, ilman mainoksia. Ja melkeen Grönborgin parta. Saa morjenstaa. En tule bussilla. Ellen innostu lähtee fölillä.

Mukana ollaan :wink:

Piti googlettaa föli ja nyt kun tiedän mistä on kyse niin vahva suositus sille.

1 tykkäys