Jep ja juuri maksoin neljä tikettiä.
Joten Lohja edustettuna
Turhan tuttu tunne.
Kai Turkulaiset ottaa kioskeihinsa pari ylimäärästä jääkaappia Auraansa? Saattaa olla kovempi kulutus kun normaalisti heidän peleissään.
Noniin. Pistin maksun sisään. Kokeneet matkaajat: miten sitte itse matka päivänä?
Menen sovittuun aikaan sovittuun paikkaan niin onko siellä bussit jotenkin numeroitu vai onko siellä joku nimenhuuto. Ja annetaanko liput miten?
En siis ole ennen jotenkin vain saanut lähdettyä fanimatkalle ni aattelin ny tän kaa alottaa kevyellä.
Menet ilmoitettuun paikkaan ja mieluusti vaikka vartin verran etupeltoon ennen ilmoitettua lähtöaikaa. Bussit on numeroitu, joten meet vaan omaan bussiis ja siä on matkavetäjä eturivissä ottamassa nimiä ylös.
Liput saadaan yleensä vasta hallilla, kun paikallisen seuran työntekijä toimittaa ne bussiin.
Tämän osasin veikata. Yleensä olen 30-15 min etuajassa jossain paikassa koska mul on semmone taito etten ikinä osaa olla ajallaan, koska jos lähtö venähtää niin olen myöhässä niin paree lähtee nii et ollaa sit ajoissa .
Ai että… 46 päivää…
Ja muista ottaa matkaeväitä mukaan
Itse ostin junaliput, pitänee liikkua taksilla väli juna-asema → GatoradeHKElyseeTurkuHalliArena. Jännä nähdä, tuleeko matkaseuralaisia samalla junalla kohti kohdetta
Johan tässä alkaa sormet syyhyämään…
Unohdit Typhoonin
Jos tuo 1200 tulee täyteen, onko siitä vielä mahdollista nostaa?
Tuskin, jos E-parven kapasiteetti on 1200.
Taltioidaanko tätä reissua jotenkin? Jos muita halukkaita ei ole, niin voin ilmoittautua mahdolliseksi halukkaaksi.
Tää olisi hieno homma! Ehdottomasti ota vaan koppi tästä Onhan sitä sitten mukava katsella vuosien jälkeen
Täällä ainakin junailija-porukka👋🏼, meitä 2 Tapparan ja 2 Tepsin kannattajaa lähdössä.
Ilmeisesti bussi 14 on loppuunmyyty
Tuleekos vielä lisäbusseja?
Suunnitelmissa alunperin omatoimisesti matkailla mutta jos sitä lähtisi bussireissulle
14 bussiin tuli muutama paikka tilaa.
Lisäbussi tulee
Tiistaina kun matkaa pelissä taas mainostetaan niin @Vainionpera voisi perään kertoa paljonko porukkaa on jo lähdössä niin väitän että se herättää lisää lähtijöitä niin saadaan 1200 täyteen helposti.
Hyvä nosto. Samaa on havaittavissa myös kotipeleissä - silloin kun porukka liikkuu, niin se imee mukaansa.
Saadaanko megamatkan lähtijämäärän livelaskuri digimainostaululle jonnekin päin Tamperetta? No joo, lähti vähän keulimaan, sen verran isolla innolla odotan itsekin reissua!
Pistetään mieleen
Mikäs on lähtijämäärä tällä hetkellä?