Ota Jussi kierroksia alas. Soihdut olivat hienoja ja ei tuo kasvojen peittäminen ainakaan minun mailmaani kaada eikä varmaan monen muunkaan, vaikka minäkin aika kalkkis olen. Koko päivä sujui varsin mallikkaasti ilman mitään ylilyöntejä, tappeluita tai muutakaan asiaan kuulumatonta.
Iso kiitos TFC.lle ja varsinkin Sinioransseille hienosta reissusta. Lisää näitä. ![]()
![]()
Eivät varmaan uskalla näyttää naamaansa kun voi äiti tai jopa vaimo/tyttöystävä tunnistaa että on Turussa ryyppyreissulla kun piti olla töissä.
Tämä ei piikkinä ketään kohtaan, vaan yleisenä toiveena.
Oi kunpa kotipeleissäkin näin isolla porukalla saataisiin tunnelmaa pidettyä yllä (chantteja, kättä yhteen jne.). Ainakin vähän enemmän väkeä vetävissä otteluissa.
Saa osallistua kannattamiseen myös seisomakatsomon viereltä, myös selvin päin!
Ei ketään haittaisi varmaan tällainen meno himassakin?
Tai sitte jos ei selvinpäin pysty nii ryyppää vaan aina kotipeleissäkin👍
Eikö se tuossa nyt jo aika selväksi tehty, että sakkojen takia niitä pidettiin. Taisi kaxyz itse olla nyt lauantaina vaimoa karussa kun tollatavalla kirjottelee ![]()
Mä olin peliä katsomassa. Lipun ostin fan clubin kautta kympillä. Omalla autolla turkuun. Selvinpäin olin ja katsomossa istuin suht hiljaa vaikka olisin ihan hyvin voinut seistäkin ja laulaa ja siinä ei ole mitään väärää. Jokainen kannattaa miten tahtoo kunhan ei liikaa hölmöile. Ihan helvetin hyvä meininki. Tätä lisää. Ei mulla muuta.
Pari jannua pitää täällä itseään melkoisen suuressa asemassa. ![]()
“Ilman meitä, ei ole mitään” pipa silmille ja menoksi ettei tuu sakkoo.
Laittomuudet eivät kuulu lätkään. Luulisi sen olevan porukalla tiedossa. Nämä hommat hoidetaan siellä potkupallon puolella.
Mutta ehkä me olemme huonoja kannattajia sitten… ![]()
Hieno reissu varmasti ja ehkä ensi kerralla olen mukana.
Lomamatka vei mahdollisuuden tuohon reissuun ja iästä huolimatta ei tarvi naamaa peittää kun lapsetkaan ei pelkää ![]()
Pelireissuja on tehty useita ja jopa vaimon kanssa yhdessä.
Mehän vedettiin reippaasti enemmän populaa tonne typhoonin lehtereille kun mitä Jokerit veti silloin viimesinä liigavuosinaan kun valtasivat turun
. Heillä oli kuulemma 1300-1500 sillon.
Erittäin hieno. Oli ilo tutustua “Jallujuottaja” @Fester iin.
Todella kohtelias ja yksinkertaisesti mukava ja hieno mies. Pyydän anteeksi jos olin itse vaivaksi. ![]()
Olipahan hieno reissu ja tapahtuma. Kiitos kaikille.
Mitäpä jos näille pipoille sun muille tehtäisiin ihan oma ketju ellei ole jo. Ei pilata tätä ketjua nyt tämmöisellä.
Upea reissu takana, kaikilla hyvä fiilis ja täällä keskitytään vänkäämään oman poppoon kesken. Asia tulee kyllä muille selväksi ilman, että sitä tarvitsee kymmentä kertaa toistaa.
Pari lähti jo jäähdyttelemään.
On tosiaan helvetin hyvä kysymys, miksi tänne täytyy tulla kertomaan mielipiteensä pipoista? Varsinkin kun tuntuvat olevan niitä jotka eivät ole tänään ulkona tai ainakaan Turussa edes naamaansa saatikka pipoansa näyttäneet.![]()
Tuliko se kompassin kuva siihen tifoon siitä kun kaikilla sinioranssien päähuutajilla on aina stone islandia päällä?
Haluan sen verta härkkiä tänne asiasta tietävänä että jos sinioranssien käyttämät soihdut on ollut P1 räjähdeluokassa niin tänään ei ole yhtään lakia rikottu.
Vaihdetaas levyä välillä. Ensinnäkin kiitokset faniryhmille järjestämisestä ja erityisesti So aktiiveille jotka olitte tehneet helkkaristi tapahtuman eteen töitä. Toivottavasti kaikki meni edes lähes niin kuin oli suunniteltu. Kalkkis olen jo itekin mutta sen verran seuraan kannatuskulttuuria että ymmärrän ja hyväksyn monet asiat koska se on nykypäivää enkä näe siinä pahaa.
Jengi oli hienosti mukana koko pelin ja tästä on hyvä lähteä parantamaan koska eihän tähän tyydytä. Kuutos bussissa piippas merkkiääni mennentullen suht rasittavasti mutta siitäkin selvittiin. Ehkä kohtalo puuttui tässä peliin ja paluumatkalla sattui joukkueen bussi samaan aikaan adc:lle, joten vähän saatiin ekstraa ![]()
Kiitos.
Bussi nro 13 ja sen kuski olivat ehkä parhaat päivänsä nähneet mutta itselle tämä matkanvetäjän rooli oli ihan hauska kokemus
Sen verran tässä vielä lenssun jälkimainingeissa oltiin että oli pakko tyytyä lähinnä taputushommiin Turun päässä mutta oli mahtavaa olla mukana. Kiitos TFC:lle ja SO:lle reissun järjestämisestä!
Hieno meininki oli ja kyllä sen pelaajistakin näki että arvostivat ja nauttivat siitä että oli kunnon meininki yläparvella. Nyt jatkan lepoa jotta tiistaina ollaan taas kokoonpanossa ![]()
Kiitos Pasi! ![]()
E: Palaan vielä tähän kun ihmisellä on oikea hätä tai tarve niin @Vainionpera otti homman haltuun. Ei ole pelkkä keulakuva areenalla vaan oikeasti kannattajista välittävä ihminen.