Mestaruussauna 2016!

Laittakaa parhaat jutut tonne mediaketjuun - tehdään tuottavuusloikka, kun kaikki olennainen löytyy yhdestä paikasta.

1 tykkäys

Olisko saunassa vielä tilaa Kiiralle ja Petra-siskolle?:grin:

Nostin padia kuin Kannua. Saatan olla innoissani! :smiley:

1 tykkäys

Tulostettava mestaruusviiri

4 tykkäystä

Hetki hetkeltä alkaa mestaruus maistumaan paremmalta. Työpiste on jo koristeltu Tappara-tavaralla

Meillä kans toimisto täynnä Tapparalippuja ja lakanoita. On tää niin mahtavaa. Ilvesläisetkin rehdisti onnittelee.

1 tykkäys

Tulipahan oltua ja koettua! Tuntuu että myös kaikki hopeat kirkastui tässä samalla: nekin ovat nyt “hienoja finaalitaistoja” jotka kirkastettiin sitten kullaksi - häviäjän viitoista ei kukaan voi enää kuittailla mitään. Tämä oli lopulta kuin parasta satua onnellisella lopulla. Joukkue oli JOUKKUE, mutta äärimmäisen upeista yksilöistä muodostunut. Joukossa kirkkaita tähtiä, taitoa ja tappavaa tehokkuutta. Sitkeyttä unohtamatta vieläkään.

Eipähän tässä nyt osaa muuta sanoa kuin että on todellakin juhlan aika. Auto on koristeltu kaikella mahdollisella Tappara-kamalla ja sillä ajellaan tänään melkosen paljon… Kaikkein iloisin olen Krisun, Aallon, Kangen, Jugin (mahtava peli, on se äijä!), Henkan… no kaikkien ja etenkin meidän kannattajien puolesta. Ja Pämi sai päättää uransa mestaruuteen! Kiitos kaikille Teille tässä mukana olleille!!!

4 tykkäystä

Boom! Ei pysty muuta enää sanomaan. Ääni on mennyt. Ei muuta kuin lisää löylyä. Ja hei, ens vuonna uusiks. On tää niin kivaa. :kannu:

Hallilla oltiin, Keskustorilla ja viihteellä. Kotona ** jallulla juhlistettu ja 2h yöunilla töihin!!
Kyllä jaksaa!!!

Sankaritarinat tehtiin!!!

1 tykkäys

Tämä pitää käydä tulostamassa jossakin tulostusfirmassa ja laittaa parvekkeen lasiin :kannu:

Viimeiset kolmevuotta toivoin tapparalle hopeeta. Olin iloinen aina tapparan hävitessä finaalit.
Nyt 4 vuonna olin jo Tapparan puolella. Tajusin kuinka hienoa työtä koko Tapparan organisaatio on tehnyt jo monta vuotta. Tuuletin jopa yhtä maalia se oli Patrik Laineen viimeisellä sekunnilla tehty maali. Tuuletus tuli varmaan sen takia, koska fanitan häntä toivon kaikkea hyvää hänellä ja menestystä niin maajoukkueessa kuin änärissä. Haluan omasta puolestani tulla tämän kertomaan tänne. Ei me kaikki Ilves fanit toivota aina Tapparalle aina tappiota.

35 tykkäystä

On se huikeeta! Työkaverit täällä isolla kirkolla Hkin Haagassa ifk -“miehiä” mutta yllättäen aika hiljaista poikaa! Fanaattisin otti 2 vkoa lomaa , parermpi pysyä poissa !
Mistä löydän eilen foorumilla olleen kuvan Stögöstä “grande gatastrophe” ?

Taitaa olla otteluseurannassa.
Minua ovat työpaikan HIFK-fanit käyneet onnitelemassa :blush:

Kiitos, sama toki täällä ja kaiken kaikkiaan hyvä henkistä kettuilua puolin ja toisin ! Tosin olen 16v kuunnellut juhannuksesta maaliskuulle varmojen mestareiden juttuja eikä aina jaksaisi!

Törmäsellä on porttikielto saunaan, mutta mm. otteluseurannasta löytyy.

1 tykkäys

Nanaanaanana! Vähän harmitti eilen, ettei päässyt halliin, mutta maistui hemmetin hyvältä muutenkin! Ja kyllähän siinä herkistyi kun katseli juhlia ja johtavien pelaajien fiiliksiä. Tämä jos mikä oli ansaittu mestaruus! Kiitos Tappara!

Sorry, ei kakkua kiitos! Pesen suuni saippualla enkä lausu nimeä uudelleen.

Jonku piti tuoda minulle kakkua Ratinaan. Kuka se oli?

Jos haluat :pizza: mene pizzeriaan, jos haluat maalin mene maalille, ja jos haluat :kannu: hanki :bear:nen Näin ne hommat etenee!

4 tykkäystä

Mikä hinku sillä on meirän saunaan :smiley: