Siellä oli jengi myös mestaruussaunassa Radio Rockissa. Melkosta läppää lensi Juntusesta. Käänsi sarjan tais Henkka sanoa. Aijjettä.
Blake Parlett siinä aamutuimaan otti muistokuvia Tampereesta, kun kotio hankkiuduin. Sanoin vielä kiitokset. Kiitos kaikille, oli hienoa olla mukana, ja mukavia muistoja. Taidan ostaa kausarin taas.
“Et sää saa toimittajaa hakata paskaksi”, täällä puhuu Juntusen haamu😀
Tuo hymyilytti kovasti illalla.
Vaikka ollaan vs. muu Suomi niin kummasti jokainen kynnelle kykenävä koittaa poimia osan menestyksestä itselleen. Enkä nyt tarkoita Tuomasta, hän tuon laittoi varmasti oikeasti huumorilla.
Ei nyt mikään mestaruuskrapula. Ehkä semmoinen pronssijysäri.
Tykkäillä saa taas hetken, se piristää.
Mestaruusviiri vuosimallia 2017 nostettu työpaikan seinälle!
Sanovatten, että koira on viisas eläin, pitänee paikkansa!
Hyvä Tappara, koko organisaatio, me, ja ennen kaikkea nuo mahtavat soturimme!!!
Vitu(+t) että mä olen iloinen, onnellinen, ylpeä, jne.
Tähän alkaa jo tottua, ensi vuonna vielä jaksaa helposti juhlia!!!
Aamu puurot syöty ja ei ole krapulasta enää tietoakaan. Eilen meni melko kovasti Oulun yö elämässä, että tänää otan rauhallisesti kämpillä ja seuraa mestaruusjuhlia Tappara.co kautta.
Radio Rockin Korporaatio soitti mestaruussaunaan.
Vasta heräilen ja nyt on sellainen fiilis, että on taas käytöskymppi lähellä.
Kiitos Tappara.
Kiitos @Messi @Lallu
Tuliko kukaan kysyneeksi mitä toi kujerrus oli jätkien tullessa pelien jälkeen koppiin? Luulin Kummelin Variksiksi, mutta Lajunen(?) sanoi, että se on pulun ääni ja siihen on joku tarina.
Mikä se tarina on?
@henkilökunta
Saako tuohon otsikkotekstiin
Tappara on Suomen mestari 2016-17
Ehkä 17 kannua per puoli
Oli niin kovat juhlat, että sammuin paikallisen pöytään ja löysin itseni taksista. Sitä ennen tanssittiin vanhan ammattikoulu opettajan kanssa ripaskaa tanssilattialla.
Ps. Tappara on kuin minun mersu, neljä pyttyä, aina se ei ole tehokkain, mutta aina se lähtee käyntiin ja vie perille!
Juntunen mukaan torille juhlimaan.
Yks juttu:
“Mikään joukkue ei ole koskaan noussut 2-0 tilanteesta finaalien voittoon.”
NYT ON!
Voiko liittyä Juntuseen? Jos oikein sarjaa seurasin niin sitä ei ollut ennen tuota kohtalokasta miekan iskua.
Sählä sanoi kans jossain lukemassani haastattelussa, että tosiaan pulun ääni se on ja sanoi, että tarinan voi kertoa sitten myöhemmin.
Menikö yö vahvasti?