Mestaruussauna 2017!

Olen yrittänyt @Treppu :a etävalmentaa koitokseen. Tuskin riittää, jonkun pitäisi mennä paikan päälle kannustamaan / ■■■■■■■■■■■■■

2 tykkäystä

@messi veteli vuosi sitten aika hyviä sarjoja, joten eikun jänikseksi. Tietämättä yhtään @Treppu urheilullista pohjaa, niin 5 vetoa joka askelmalle astuen ja jälkiruuaksi yksi nykäisy tasajalkaa lienee hyvä.

2 tykkäystä

Koskas eli mihkäs kellonaikaan tääs urheilutempaus eli koitos tapahtuu?
Yle vai maikkari vai molemmat paikalle?

2 tykkäystä

Saintsien pelin jälkeen mennään… tai siis @Treppu menee ja mä toivon mukaan syön munkkia ja juon kaffetta…

7 tykkäystä

Kyllä uskoisin, että @Treppu sai minulta sellaisen ohjelman, että hän pärjää. “Kannustus” kylkeen, niin hyvin menee. Voin toimittaa yleisölle ohjelman.

Itse en enää lähtisi tuota suorittamaan. Aivan helvettiä. Eikös tästä asiasta jo käyty keskustelua jossain ketjussa?
Taas on @ylläpitäjät ihan kujalla.

:slight_smile:

Lisäillään vielä:

@ljpp , en lähtisi luottamaan liikaa @Messi :n sarjoihin. Hän on kuitenkin niiden sekopäiden valmentaja (maalivahtien).

1 tykkäys

Taisi tuolla positiivisuusketjussa olla

2 tykkäystä

Ny sitten henkkaan

Hyvä, että et kirjoittanut isolla H:lla.

Joo. :joy:

Elikkäs Saints peli alkaa 15:30, peli kestää about tunti ja vartti? Elikkäs 16:45 olis @Treppu juoksuaika?
Suunnitteilla hektinen urheiluiltapäivä, siitä sitten hiljakseen rullakiekkoa katsomaan Hakametsään.

Kyllä peli taitaa venyä sinne jonnekin 1800. Devin tietojen mukaan matsi kestää jonkun 2-2,5h.

Täällähän aletaan lyömään paineita niskaan. :sweat_smile: Tapparan pelaajat kantavat toisiaan reppuselässä, mä tän foorumin paineet. Ei tartte arvuutella kummilla on enemmän painoa selässä. :wink:

1 tykkäys

Älä tänne kirjoita. Nyt nukkumaan ja aamulla puurot naamaan.
Reidet ja pohkeet pitää taputella auki. Ja jos olet menossa johonkin matsiin, niin siinä vaiheessa ei sitten vedetä enää nakkikuppia, vaan keskitytään pahaan oloon.

1 tykkäys

Aamulla herätys joskus 7:30 mutta kyllä nuori ja vetreä jaksaa pienemmilläkin unilla yhden päivän.

1 tykkäys

Hyvä. Etkä sitten sorru nakkikuppiin?

Ei vaaraa! :muscle: Devi voi toimia ravintoterapeuttina pelin ajan. :grinning:

1 tykkäys

Pergulees ajatusvirhe…rullakiekko alkaa 1800… no tarvi käydä munkkikahveella siinä tietämillä jos vaikka osuus ajotus kohdalleen. Ääntähän tossa hommassa lähtee niin jotta varmaan tunnistaa kauempaakin kun actionia on :slight_smile:
Nonii. Ny töpselit irti seinästä ja unta kuuppaan. Huomenna on raaka päivä…jollain :slight_smile:

1 tykkäys

Morjestetaan portaissa jos tavataan, tai no ainakin toinen meistä morjestaa. :joy:

Pitäskö läpällä heittää Periscopeen livelähetys päälle, kun rappujen kiipeäminen alkaa. :laughing::laughing:

1 tykkäys

Paikallinen virkavaltakin näyttää tietävän millä joukkueella on hommat kunnossa. Köröttelin tuossa viime yönä HPK-landiasta tänne Tampesteriin viikonloppua viettämään ja nauttimaan kiekkopääkaupungin tunnelmasta. Oranssi Tappara-lakki oli asianmukaisesti laitettu hattuhyllylle. Liikennevalvontaa suorittavat poliisit pysäyttivät ilmeisesti puhalluttaakseen meikäläisen (hyvästä ajosuorituksesta huolimatta siis) ja totesivat siinä samalla, että “asiat lienevät kunnossa kun on Tappara-lätsäkin hattuhyllyllä”… Olivat ilmeisesti ehtineet siinä tarkastaa auton ja omistajan tiedotkin, kun poliisi siinä puhallutuksen jälkeen sanoi kysyvällä äänellä, että “ja sitten Hämeenlinnaan vai”. Totesin vaan, että “ei kun juuri äsken vasta päästiin TAMPEREELLE”. :sunglasses:

12 tykkäystä

Pikaiset löylyt täällä ennen peliä, jotta puoliso ei pääse motkottamaan juuri avatusta saunaoluesta.

1 tykkäys

Kippis. Avasin ensimmäisen oluen sitten mestaruus viikonlopun. En katso peliä, vaan teen taas ihan jotain muuta.
Mä olen kesälomalla aktiivisesta seurannasta.

3 tykkäystä