Mestaruussauna 2017!

Ei olis kannattanu tallata logon päälle Kalpan kopissa.

2 tykkäystä

Pitäisikö tehdä joku ilta Maistelulaivaan nousu ja muuttaa se Muistelulaivaksi.

2 tykkäystä

Täydellinen idea, mutta ei viikolla…ainakaan seuraavaan kolmeen viikkoon.:rolling_eyes:

1 tykkäys

Vettä tulee kuin Esterin perseestä, ja kiuas aivan kylmä. Nyt klapia pesään ja pikkuhiljaa tässä lähenee uusi kausikin harkkamatsien ja CHL:n muodossa. No, ei nyt sentään ihan vielä.
Välipalana katson Kalpa-Tappara 6. finaalia.
Taidan mennä saunaan sittenkin… .:fire:

4 tykkäystä

Misä kaikki o? Mä pistin hiilloksiin taas kuivaa puuta - kattelin nimittäin täs pari finaalia… ja taas rupes itkettään :joy::sob::joy: Nurmi: “tää on ihan kaikki, tää on tää suola, Tappara ja mestaruus. Uskomattomia äijiä, ei kaaduta millään.”

13 tykkäystä

Ei kai kukaan jaksa saunoa viikkotolkulla. Siinähän mies kuivuu ihan rutikuivaksi. :joy:

Ei kuivu, kun muistelee mitkä mainokset Tapparan paidoissa on hartioilla ja käy lähikaupassa suorittamassa hankintoja.:grin:

8 tykkäystä

Lisää vaan pökköö pesään! Ohan huomenna jo perjantai. Ja mikäs se viikonlopun jälkeen tulikaan ? :thinking: :mikki:

2 tykkäystä

Löysin puhelimesta täysin ohi menneen viestin+kuvan joka on lähetetty mulle Tapparan Torijuhlien jälkeen.
Kuvassa jälkikasvu ja Otso hymyssä suin esittelemässä Otson kultamitalia. Bonuksena terveiset Otsolta.:kannu::tappara:

10 tykkäystä

Huh! Olipas jännittävä toi Ilves-Tappara 6. peli. Äsken kattelin ja oli siinä Ilveksellä tonttinsa, mutta onneks oli Domi. 7. peli oliki ihan selvää pässinlihaa. Parlett oli vähintäänkin Bisset potenssiin 3.

14 tykkäystä

Kävikös se Keräsen veto ylärimassa?

1 tykkäys

Sairain peli mitä olen ikinä varmaan katsonut. Ihan hirveää seurattavaa ne jatkoajat varsinkin. Tai no, välillä lähdin ulos kun ei pystynyt katsomaan. Parlettin maali oli uskomaton helpotus. Sillä hetkellä tuli tunne, että ei Tappara tätä sarjaa enää häviä.

12 tykkäystä

Se sama tunne oli, kun Tappara voitti Lukon game 6:ssa 2015, että Tappara ei enää häviä sitä seuraavaa peliä kotonaan.

Mitä tulee itse Ilves-Tappara game 6:n niin itse lähdin tokan jatkoerän jälkeen vanhalta kämpältäni bussilla kohti Kangasalaa ja juttelin Ilves-fani bussikuskin kanssa koko matkan pelistä (tuttu kuski) ja päivittelin, että on tuo Ilves nyt pirun kova ja olin valmiina kääntämään katsetta seuraavaan kauteen.

Paluumatkalla Kangasalan keskustasta kävelin kohti kotiani, joka on n. 2 kilometriä keskustasta. Oli sellainen keväinen kylmä iltahämärä ja kännykkä hikosi paljaassa kädessä, joka oli kuin jääkalikka (käsi ei kännykkä.) Kävelin tuossa melko lähellä kotia ja päivitin liigan sivua koko ajan. Yhtäkkiä näytölle ilmestyi Ilves 1-2 Tappara - Blake Parlett. Hyppäsin suoraan sanoen kaksi metriä ilmaan ja soitin viereiselle kausarikaverille, että HUOMENNA HALLII! :smiley:

Edit: tämä tarina perustuu tositapahtumiin, mutta en ole varma asioiden tapahtumajärjestyksestä ja siitä, että soitinko vai lähetinkö tekstiviestin vai soittiko hän minulle. :smiley:

22 tykkäystä

Mää soitin systerille heti joka on tapparalainen kanssa ja hänen miehensä on ilvesläinen. Tilanne oli se, että niillä oli lähetys jäljessä ja se ei tiennyt tulosta. Huusin vaan, että: “Tappara voitti! Parlett!” Siellä vastaus: “Mitä? Eihän? Oota hetki soitan kohta takas”. :slight_smile:

15 tykkäystä

Onko vieläkään soittanut?

Videolta tarkistetun tilanteen jälkeen oli kyllä kusi sukassa, että mitenkähän tässä käy. Täytyykin joku ilta lukea vielä noita otteluseurantoja läpi niin näkee kommentoijien tunneskaalan matsien osalta.

7 tykkäystä

Kyllä se muistaakseni soitti. :slight_smile:

Joo, se Savinaisen tilanne harmitti siinäkin mielessä, että omaa huolimattomuuttaan ei saanut tökättyä kiekkoa maaliin.

Kyllähän se kolmas erä ja ainakin eka jatkoaika näytti pahalta Tapparan kannalta. Loppua kohden Tappara sai uuden vaihteen jostain silmään. Lähinnä muistaakseni ainakin Peltola-Järvinen-Haapala -ketju sai painetta Ilveksen päätyyn, joka sittemmin johti siihen maaliinkin.

4 tykkäystä

Huhhuh, tulipa kuuma. Hyvää tarinaa kiukaalla.

11 tykkäystä

Missä kohtaa Flinckin tasoituksen jälkeen tämmöinen tapahtuma ollut? Kävin kurkkimassa naapurin otteluseurannan ja sieltä ei löytynyt.

Jos muistan oikein, niin toisessa erässä joku Ilves-peluri veti ylärimaan.

2 tykkäystä

Jatko- vai normierässä? Vai onko tämä ylärima nyt sitten taas se kuuluisa Ilves-fanien metaselitys, kuinka kauas se mestaruus sit jäi? Ja hyi meitä, päästettiin Ilves mestaruussaunaan! Lämmittäköön omansa.

2 tykkäystä