Paras juoma baarissa on Gintonic, toimii aperitiivina ja after dinnerinä.
Täällä päin Suomea oli ihan tavallinen kansi.
Hendricks Tonic. Varma arpa.
Long Island Iced Tea.
En valita, erittäin makoisa ja mennään sillä!
Nämä tarkoittaa pulloja ja huomenna @Messi kertoo taas maallvahdeille miten se kiekko tarttuu.
Hei tota ei ole tullut juotua pariin vuoteen. Kiitos ehdotuksesta, pitää ottaa sellainenkin!
Okei, neljäs menee minun silmissä kaikkien aikojen Tapparalle.
Se menee JUKKA PELTOLALLE.
Minun on tosi vaikea kuvailla tätä tyyppiä. Hän on THE JOUKKUEPELAAJA.
40 vuotta tuli täyteen pari viikkoa sitten ja en ole vieläkään juomarinurallani löytänyt parempaa drinkkiä. Noh, silloin kun olin 18-20 oli banaani-viski-kolat aina lasissa mutta nöin jälkikäteen tuntuu, että se oli ajan sosiaalisesta paineesta johtuvaa
Hyvä että laskit nyrkit. Penaa on kiusattu ihan tarpeeksi. Tää on vaan jääkiakkoo.
Ja kannattaa muistaa se, että joukkue ei ole vain pelaajat.
Tähän on helppo yhtyä. Haen lasillisen myös.
Tee se ja tehkää kaikki muutkin sama.
Onkohan tuota torijuhlassa näytettyä videota jossain nähtävillä?
Täältä näkee erikseen pelaajien tulon lavalle.
Kyllä sitä muutama muki täytyy tänään saunan sivussa nauttia
Seuraa pieni Tunnustus: Löytyi kaapista pari vanhaa, hyvin kulunutta ja Hakametsästä mukaan povarissa kulkenutta läpsytintä (näpistys kenties). Tapparan logolla on toinen, toinen niin rikki ettei siitä juuri selvää saa. Jälkimmäinen kävi vieraskiertueella joskus tällä kaudella, ainakin Porissa, ja hakkasin sitä lähinnä jännityksestä.
Eilen en niitä edes muistanut, vasta nyt tuli nuo mieleen juhlinnan vetäessä hieman henkeä ennen saunaan menoa.
Haikeata? No ei, mutta enpä taida noita heittää, vaikka en läpsyttimiä kaipaakaan sinänsä.
Mutta on noissa jotain, jotain perinteistä, hieman Hakametsän tuoksuakin, mutta ennen kaikkea paljon muistoja. Paljon Tapparalaisuutta.
Juhlan jatkuessa voidaan jättää läpsyttimet taakse, olemme voittajia jopa ilman niitä. Teimme senkin mahdolliseksi.
Hyvä me, ja Tappara .
Olen Penan touhuja reippaat 50 vuotta peleissä katsellut. Pena on tänä vuonna ollut pelissä lähdettäessä liukuportailla haastamassa riitaa kaikille. Rähjääminen on ollut todella törkeää kieleltään ja käytökseltään.
Perheen pienimmät ovat olleet erittäin peloissaan. Kuka tahansa muu olisi saanut porttikiellon halliin tuolla käytöksellä.
Nyt on tultu puulämmitteisen Harvia Legendin pehmeistä löylyistä! Ja nyt osittain Tepsin kaadon kunniaksi suhahti aura auki. Naatitaan, naatitaan!!
Mökille oli hyvä lähteä juhliin!
Mää tulin luota Harvia Fort
E. Tämä TAP lle