Mestaruussauna 2022!

Joo ihanaa ja niin hienoa! Kiitos joukkue, kaikki taustahenkilöt.

KIITOS yhteisö, te teette tästä vielä upeampaa. Ketään ei jätetä yksin.

8 tykkäystä

Saunassa ollut kohta pari tuntia. Välillä haen olutta lisää ja katson pätkän Cmoren juhlista, sitten pause ja löylyihin. Saa nähdä kauanko jaksaa!

Nauttikaa! Kaikki palstalaiset ja kannattajat . :+1:

Kiitos Tappara.

7 tykkäystä

Pahoittelen. Otan oluen ja koitan rauhoittua.

4 tykkäystä

Minä menin kotio ja jäin yksin, mutta ei haittaa yhtään.:grinning: Tai, no on mulla se Mr Jameson völijyssä.

6 tykkäystä

Saunaan asti en tule, mutta sen verran tulin naapurista huutelemaan, että onnittelut mestaruudesta! Ansaittu Suomen ykkönen.

10 tykkäystä

Hyvä. Mä oon herkkä.

1 tykkäys

Helvetinkone :muscle::muscle::muscle:

12 tykkäystä

Vaimo lupas laittaa kouluun sen minun Mestaruuslippiksen päähän. Tietääpähän oppilaatkin kuka on ykkönen.

8 tykkäystä

Saunassa ollaan ja aika kuuma on siellä, ja täälläkin. Ei se mitään, jäähdytellään sitten joskus, vapun jälkeen.
Peksin mukaan viimeksi juhlittiin 9 päivää….:wink:

1 tykkäys
23 tykkäystä

Kerranki naapurissa on hilijasta. Ei kuulu ininää.

16 tykkäystä

Meneeköhän Kuuselan lapsetkin Kuuselan paita päällä? :rofl:

4 tykkäystä

Kappas, Aro ymmärtää retail bisnestä - siellä on painettu vähän lippiksiä riskillä. Kiitos vinkistä, tilattu.

Ostakaahan omanne pois: https://shop.tappara.fi/pd/1441

6 tykkäystä

Joo, kuulemma pari päivää jaksaa kaikki, mutta sitten alkaa porukka erottuun ja vanhat konnat nouseen esiin.

Eläköityykö Vellu?

Huomenna on mukava mennä töihin vanhassa ja kauhtuneessa #34 Lehto paidassa. Suattaapi olla hieman rapulanpoikastakin :rofl: Pian kuitenkin hyvillä mielillä nukkumaan… näkee varmasti kultaisia unia!

Mä olen jo ihan rauhallinen saatana.

1 tykkäys

Ei ole siitä tietoa, mutta hän on Tapparan sydän.

Ajattelin huomenna hakea jotain mestaruusvaatetta kun pitäs lähteä illalla Turusta risteilylle, kai siellä pitää olla jotain juhlavaa?

1 tykkäys

Kiitos kaikki Tapparalaiset. Kyllä me ollaan hienoa porukkaa! :ice_hockey::1st_place_medal::trophy:

5 tykkäystä