Joo ihanaa ja niin hienoa! Kiitos joukkue, kaikki taustahenkilöt.
KIITOS yhteisö, te teette tästä vielä upeampaa. Ketään ei jätetä yksin.
Joo ihanaa ja niin hienoa! Kiitos joukkue, kaikki taustahenkilöt.
KIITOS yhteisö, te teette tästä vielä upeampaa. Ketään ei jätetä yksin.
Saunassa ollut kohta pari tuntia. Välillä haen olutta lisää ja katson pätkän Cmoren juhlista, sitten pause ja löylyihin. Saa nähdä kauanko jaksaa!
Nauttikaa! Kaikki palstalaiset ja kannattajat .
Kiitos Tappara.
Pahoittelen. Otan oluen ja koitan rauhoittua.
Minä menin kotio ja jäin yksin, mutta ei haittaa yhtään. Tai, no on mulla se Mr Jameson völijyssä.
Saunaan asti en tule, mutta sen verran tulin naapurista huutelemaan, että onnittelut mestaruudesta! Ansaittu Suomen ykkönen.
Hyvä. Mä oon herkkä.
Helvetinkone
Vaimo lupas laittaa kouluun sen minun Mestaruuslippiksen päähän. Tietääpähän oppilaatkin kuka on ykkönen.
Saunassa ollaan ja aika kuuma on siellä, ja täälläkin. Ei se mitään, jäähdytellään sitten joskus, vapun jälkeen.
Peksin mukaan viimeksi juhlittiin 9 päivää….
Kerranki naapurissa on hilijasta. Ei kuulu ininää.
Meneeköhän Kuuselan lapsetkin Kuuselan paita päällä?
Kappas, Aro ymmärtää retail bisnestä - siellä on painettu vähän lippiksiä riskillä. Kiitos vinkistä, tilattu.
Ostakaahan omanne pois: https://shop.tappara.fi/pd/1441
Joo, kuulemma pari päivää jaksaa kaikki, mutta sitten alkaa porukka erottuun ja vanhat konnat nouseen esiin.
Eläköityykö Vellu?
Huomenna on mukava mennä töihin vanhassa ja kauhtuneessa #34 Lehto paidassa. Suattaapi olla hieman rapulanpoikastakin Pian kuitenkin hyvillä mielillä nukkumaan… näkee varmasti kultaisia unia!
Mä olen jo ihan rauhallinen saatana.
Ei ole siitä tietoa, mutta hän on Tapparan sydän.
Ajattelin huomenna hakea jotain mestaruusvaatetta kun pitäs lähteä illalla Turusta risteilylle, kai siellä pitää olla jotain juhlavaa?
Kiitos kaikki Tapparalaiset. Kyllä me ollaan hienoa porukkaa!