Millä tavalla muistaa?
Olitko katsomasssa viidettä?
Ja vastaus kysymykseen. Muistaa seisomakatsomo vimmassa myös muita.
Jaa hinnassa? Meidän kausarien ovh lienee 599 ens kaudelle.
Joku maksaa aina kulut.
Mutta mennään saunomaan.
Kyllä mä tuohon (+playoffkausari) venyn, vaikka puolet peleistä jääkin aina näkemättä. Mutta, mä ostelen lentolippujakin kannatusmielessä
Napolissa olisi myös mestaruussauna lämpöisenä. Sinne sekaan vaan jos kerran Italiassa ja lähellä olet.
Savinaisen ohjaus oli upea, ei kahta sanaa siitä. Mutta kyllä koko maali oli semmonen, että kerrankin näin. Lehterä toki voitti ties kuinka monenennen aloituksen, Ojamäki haki hanakasti vetoa ja ties kuinka lähellä seki olis ollu ilman blokkia. Merelä voitti oman kamppailunsa ja sai kiekon viivaan. Kemiläinen tosi huonosta asennosta toimitti kiekkoa maalille ja laukauksen nopeus oli muistaakseni jotain 110km/h tai vastaavaa. Tosta asennosta ja noin nopeesti, hieno suoritus ja upeeta, ettei tuhlannu yhtään sekuntia paremman asennon hakemiseen tai syöttöön. Kiekko maalille vaan ja tässä sitä ollaan.
Kippis Napolille ja onnea! Tuollainen 30+ vuoden odotus mahtaa olla raastavaa, mutta nyt helpotti sielläkin.
Mutta me ei olla tämän seikan kokemusasiantuntijoita. Ja se on hyvä juttu se.
Löylyä!
Saako vielä viikonlopun saunoa? Saahan?
Maanantaina olisi lähtö Norjaan, jossa vielä hieman täytyy mestaruuslippiksen kanssa edustaa. Sitten tiukasti fokus ensi kauteen!
Saunominenhan ei sitten lopu taaskaan ennen Tampere cuppia ollenkaan
Ihailtavaa. Näillä ikävuosilla se on jo syytä lopettaa!
Vastahan tässä pääsee itse aloittamaan, tänään tai viimeistään huomenna.
Tottakai tänään taas sauna lämpeemään. Viikolla ei oo kerenny.
Vähän on päässyt tää mestaruussauna kylmeneen
Kyllä on hianoo kun on taas perjantai. Huomenna kun vietän päivää kotosalla ajattelin laittaa mestaruusklippejä ccastilla 55" töllöön ja nauttia uusinnoista ja hienosta tunnelmasta rauhassa ja tunteella.
Tappara menee tunteisiin!
Eipä mulla muuta ku et Tappara on edelleen suomenmestari
Toisilla jo loppui ja toisilla vasta alkaa. Näin se on ennenkin mennyt.
Se on seuraavalla viestillä tonni täynnä. Ei tässä saunomista kesken jätetä. Kyllä näitä tuplia kelpaa juhlia pitkälle kesään.
Heitetään tonnilöylyt!
Kyllähän tästä on nauttinut. Onneks maalit 4 ja 5 eivät ole VHS:llä, alkaisi nauha venymään.
Vääräleukaisempi kaveri voisi kysellä että paljonkohan Ilveksien viimeisen voitetun finaalipelin kesto on tänä päivänä, kun niitä VHS-kasetteja on muuten veivattu takuulla moneen kertaan.
Pitäkää saunaa lämpimänä kun mä pelkään että @Treppu 'lle tulee pahat vieroitusoireet kun ei pääse areenalle Tapparan peleihin pitkään aikaan.