Mestaruussauna 2024! (Tre Kronor)

Hienot nuo kaksi tähteä. Saako kopioida?

Antaa mennä vain. Toivottavasti ne löytyvät myös ensi kauden pelipaidasta.

1 tykkäys

Mestaruussauna on loistojuttu. Viime viikolla kun oli tukahduttavan kuumaa, niin havaitsin että kunnon mestaruuslöylyttely sai ulkoilman tuntumaan miellyttävän viileältä. Kannattaa muistaa tämä “viilennyskikka”, kesän kuumat on vielä edessä.

3 tykkäystä

Kiitos vinkistä. Käytiin pojan kanssa tunnin verran piipahtamassa paikalla ja vetämässä hodarit. Mukava tapahtuma.
Minkäänlaista henkilöpalvontaa en harrasta mutta otatettiin kuitenkin yhteiskuva. Minä, kundi, Kanada-malja, Näykki ja Jantta Alkio. Hyvällä fiiliksellä olivat liikkeellä.

6 tykkäystä

Piti lähteä naapurin ukon kanssa myös, kun toinen naapurin ukko nää kekkerit touhuaa, mutta en sitten perhana päässyt lähtemään. Grillarin sit itse. :smiley:

1 tykkäys

Sanoin sille naapurin ukolles et voi tuoda Tampereen tuliaisina Ilvespipan sulle :kissing_heart:

1 tykkäys

Mukavat oli kyllä häppeningit. Foorumilaiset edusti kahdellakin eri myyntipisteellä :+1:

3 tykkäystä

Mä veikkaan, että kumpikaan teistä ei ole niin julma ihminen. :rofl:

2 tykkäystä

Näin tehtiin. Työntäyteinen, mutta kiva tapahtuma. Kapteeni Rauhalakin näytti viettävän kesäpäivää ruokafestivaaleilla.

1 tykkäys

Oli muuten aivan huippu se pistaasi jätski :+1::+1:

2 tykkäystä

Oliko se samaa, mitä Martti söi Cars 2 elokuvassa? :smiley:

6 tykkäystä

Life is live soi Itävallassa Wienissä leirissä,jännä homma…Löylyä :grinning:

2 tykkäystä

Jaaha! Se on iltasaunan lämmitys Panthersille!

4 tykkäystä

ite tuli käytyä lauantaina paikalla :slight_smile:

1 tykkäys

Puita uuniin. Sasha tuo kohta uuden isomman löylykiulun saunalle.

39 tykkäystä

Tampereella Kannujen kokoontumisajot kesällä

Kiitos ja onnea Sasha

19 tykkäystä
50 tykkäystä

Tyylillä saunaan - ensimmäiseksi kiittää kaikkia tuesta ja kannustuksesta. Tämähän muuten tarkoittaa sitä, että Stanley Cup luultavasti tulee Tampereelle myös kaiken kansan pällisteltäväksi.

Foorumilta muuten puuttuu Stanley Cup -emoji. Kyllähän me pieni siivu tästä voitosta otetaan myös yhteisölle ja laitetaan pari klapia saunan pesään.

Ping @Kilo

26 tykkäystä

Kävi myös mielessä, että noinkohan Iso Kannu tulee torille näytille kesällä.

2 tykkäystä

:mikki: laittaa sen Tappara Shoppiin, tietysti.

9 tykkäystä