Hienot nuo kaksi tähteä. Saako kopioida?
Antaa mennä vain. Toivottavasti ne löytyvät myös ensi kauden pelipaidasta.
Mestaruussauna on loistojuttu. Viime viikolla kun oli tukahduttavan kuumaa, niin havaitsin että kunnon mestaruuslöylyttely sai ulkoilman tuntumaan miellyttävän viileältä. Kannattaa muistaa tämä “viilennyskikka”, kesän kuumat on vielä edessä.
Kiitos vinkistä. Käytiin pojan kanssa tunnin verran piipahtamassa paikalla ja vetämässä hodarit. Mukava tapahtuma.
Minkäänlaista henkilöpalvontaa en harrasta mutta otatettiin kuitenkin yhteiskuva. Minä, kundi, Kanada-malja, Näykki ja Jantta Alkio. Hyvällä fiiliksellä olivat liikkeellä.
Piti lähteä naapurin ukon kanssa myös, kun toinen naapurin ukko nää kekkerit touhuaa, mutta en sitten perhana päässyt lähtemään. Grillarin sit itse. ![]()
Sanoin sille naapurin ukolles et voi tuoda Tampereen tuliaisina Ilvespipan sulle ![]()
Mukavat oli kyllä häppeningit. Foorumilaiset edusti kahdellakin eri myyntipisteellä ![]()
Mä veikkaan, että kumpikaan teistä ei ole niin julma ihminen. ![]()
Näin tehtiin. Työntäyteinen, mutta kiva tapahtuma. Kapteeni Rauhalakin näytti viettävän kesäpäivää ruokafestivaaleilla.
Oli muuten aivan huippu se pistaasi jätski ![]()
![]()
Oliko se samaa, mitä Martti söi Cars 2 elokuvassa? ![]()
Life is live soi Itävallassa Wienissä leirissä,jännä homma…Löylyä ![]()
Jaaha! Se on iltasaunan lämmitys Panthersille!
ite tuli käytyä lauantaina paikalla ![]()
Puita uuniin. Sasha tuo kohta uuden isomman löylykiulun saunalle.
Tampereella Kannujen kokoontumisajot kesällä
Kiitos ja onnea Sasha
Tyylillä saunaan - ensimmäiseksi kiittää kaikkia tuesta ja kannustuksesta. Tämähän muuten tarkoittaa sitä, että Stanley Cup luultavasti tulee Tampereelle myös kaiken kansan pällisteltäväksi.
Foorumilta muuten puuttuu Stanley Cup -emoji. Kyllähän me pieni siivu tästä voitosta otetaan myös yhteisölle ja laitetaan pari klapia saunan pesään.
Ping @Kilo
Kävi myös mielessä, että noinkohan Iso Kannu tulee torille näytille kesällä.
laittaa sen Tappara Shoppiin, tietysti.