Minkälaisia game worn tai game issued -paitoja omistatte?

Tää on ihan hyvä muistutus. Tarkkana kannattaa olla.

Sais herra @BlueOval tulla taas pikkuhiljaa päivittelee tätä ketjua.

https://www.jatkoaika.com/Artikkeli/Kun-Jääkiekkoliitto-myy-paitoja-aitouden-varmistaminen-siirtyy-ostajalle-−-käytettyjen-pelipaitojen-kaupassa-liikkuu-tavaraa-joka-ei-vastaa-kuvausta/240787

5 tykkäystä

Mielenkiintoinen juttu. En tuota tähän hätään ehdi lukemaan. Onko Jääkiekkoliiton päässä kyse tietämättömyydestä vai harhauttavatko tarkoituksella? Tai mistä senkin tietää…

En tiedä, mut tää kertoo jo hyvin sen, että kaikki mikä lukee netissä ei välttämättä ole totta.

“Huutokaupassa myydään Niklas Frimanin valkoista pelipaitaa olympialaisista. Paidan kuvaus on “game worn” eli pelissä käytetty, ja se luvataan aitoustodistuksen kanssa. Suomi kuitenkin pelasi kisoissa valkoisella paidalla vain Latviaa vastaan, ja kyseisessä ottelussa Friman ei kuulunut Suomen kokoonpanoon.”

10 tykkäystä

Noilla liiton aitoustodistuksilla ei ole sinäänsä arvoa kun ne on mitä sattuu. Ostajana kannattaa tehdä kotiläksyt varsinkin kalliimmissa paidoissa.

5 tykkäystä

Empä tiedä, onko tuohon paitalappuunkaan aina uskomista…
Mutta on tällä jossain ryskätty jälkien perusteella.

Sekä Jeren Riika vieraspaita.

8 tykkäystä

Tuo Leijona-paidan nimikyltti on ommeltu huonosti, joten siihen saa matchin helposti.
Lisäksi vasemmassa kyynerpäässä on wearia.

1 tykkäys

Oisko tämä…???

10 tykkäystä

Tämän päiväinen ostos :muscle:

63 tykkäystä

Savinaisen game worn vuodelta 2015, pelattu Ruotsia vastaan, IHANAA SAATANA :star_struck:

7 tykkäystä

On kyllä ruma Leijonapaita :smile:. Mutta hieno keräilyharvinaisuus.

5 tykkäystä

Mulla on game worn paitoja :
Ben Blood #19 valkoinen
Jarkko Pyymäki #28 valkoinen
Petri Kontiola#32 sininen A-jun.
Minkälaista hintaa tämmöisillä on?

1 tykkäys

Blood 400-500€
Pyymäki 200-300€
Junnupaitoja ei kauheasti liiku mutta veikkaisin että parin sadan huitteilla?

1 tykkäys

Mulla on Levtchin tämän kauden valkoinen gw.
Mitähän tuollaisella on arvoa?

Gw on tällä kaudella noin 500€ en tiedä onko joku valmis maksamaan Levcthin paidasta enemmän.

2 tykkäystä

Joitakin paitoja sai tuohon hintaan hallin myymälästä, mutta oliko ne GI vai GW paitoja? Kyllä tietyistä paidoista on nelinumeroisia joutunut maksamaan tänäkin vuonna.

Ne oli Gw. Itse sain Bertrandin gw ja hintaa oli se noin 500€. Varmasti Levtchin tai muiden isojen profiilien paidat maksavat enemmän.

2 tykkäystä

Vihreä ei ole lempivärini joten tämän Tappara-ikonin paidan voisin vaihtaa vaikka herran Tapparapaitaan. Tai valkoiseen Minnesota nuttuun. Aitoustodistuksella ja hintalappukin löytyy (850$)

5 tykkäystä

Lajusen game worn Bratislavasta 2011 kun Suomi juhli mestaruutta. Lajunen teki tällä maajoukkue uransa 2 ensimmäistä maalia, puolivälierissä ja välierissä. Tähän löytyi 10 photomatchia ja vielä yksi kortti jossa oli myös match.

15 tykkäystä

Varmaan yksi parhaista jota olen nähnyt. Tai vie se mun Callen gamewornin tältä kaudelta

1 tykkäys

Päivitellääs tännekki pitkästä aikaa.

Domi GW 20-21 kaudelta
Heljanko pre-season 21-22
Ja sinioranssien ulkopuolelta Jokerit Lindbäck GW 21-22 joulupaita.
Vieläkun Garteigin oranssin paidan jostain löytäis…:thinking:

3 tykkäystä