Toi valkoinen paita on kyllä mun mielestä upea. Tekis mieli muuten laittaa ostohousut jalkaan mutta mieleiset paidat kyl menny.
Mikä mielipide täällä muuten on ihmisillä, käytättekö GW paitoja, kun käytte pelejä katsomassa? Vai ovatko jossain kotona siististi säilytettynä ja ei oteta riskejä likaantumisesta?
Paikallispeleissä ja pleijareissa mulla on game worn päällä.
“Normipeleihin” en laita.
Itse käytän gw-paitoja hallilla mutta toki löytyy myös sellaisia paitoja mitä ei viitsi pukea mihinkään.
Semifinaaleista eteenpäin pleijareissa ja ulkomailla. Tosin en myöskään epäröi pesukoneeseenkaan laittamista.
Mulla Mäntylän CHL-gameworn, jota olen CHL-peleissä käyttänyt. München-pelien alla huomasin, että se varakapteenin A-kirjain hieman repsottaa ja jätin varoiksi henkariin…
Tuhat ja yksi tarinaa.
Kristian Kuuselan GW 1000. ottelun juhlapaita jolla pelattu ottelu nro 1001 jossa Kuusela iski tehot 2+0=2 +1 peliajan ollessa 18.20. Paitaan löytyy myös useita photomatcheja.
Kristian Kuusela 2022-2023 GW. Paidalla pelattu 6 peliä joista osassa oli ”C” paitaan vaihdettu ”A” Rauhalan tehtyä paluun kokoonpanoon.
Vilkaisin taas CHL paitakauppaa, koska tykkään Tapparan tämän vuoden kuosista tuossa sarjassa.
Samalla huomasin, että siellä on game worneja kaupan ja joukossa ihan hauska löytö jollekin - Bolzanon Plastino.
Omistatko Tapparan 60vee juhlapelissä käytetyn gameworn pelipaidan?
Jos vastasit kyllä niin kurkkaas niskalapussa oleva numero ja kerro se minullekin.
E: Niihin numeroihin on vahva teoria.
Oliko tämäkin paita Tappara Shopin 350€ rekissä?
Jokusia tuon hintaisia siellä oli vielä viime viikollakin jäljellä.
Tämä vinkiksi @Make217 ja @Justeeri .
Täytyy mennä ens vkolla kattoon ku olen KooKoo-peliin menossa. Areenan Fanshopin seinällä ainaki ollu jotain paitoja myynnissä ja viime kaudella pleijareissa oli rekeissäkin 500eurolla myynnissä