Meillä frouva alkoi seuraamaan kiekkoa sillä kaudella kun Pate löi ittensä läpi. Sitä ennen inhosi kun mä röhnötin soffalla ja katoin kiakkoa. Paras oli kun mä tein vessaremppaa ja hän seurasi kumpi tulee vastaan TPS vai IFK. Nyt hänelläkin on kannatushuivia ja collegea… ja Helkku on se ihqu…
Tuossahan tuo Barkov+Ojanen+korkea torni kuva on. Vuodelta 2003.
Et tarvitse enää mielikuvitusta. Grönvallin 55:lle voit keksiä jonkun lisämerkityksen itse. Olkoon vaikka perustamisvuosi sitten. (Tapparan, ei Näsinneulan, joka rakennettiin 1970-1971)
Tässä ollaan jonkun syvemmän mysteerin äärellä, kun 55+16 =71 ja Näsinneula valmistui 1971.
Kaikenmoista vaikutusta kyllä on, esimerkiksi tietyt pelinumerot jo lapsesta saakka. Pelipäivät rauhoitettuja jotta pelin näkee ja tämä myös esim töissä kun jotain firman menoja niin johtajan vaimo katsoo ettei ole Tapparan pelipäivä ja iso kiitos hänelle tästä. Ja joidenkin asioiden värit pitää olla meidän. Kyllä rakas seuramme vaikuttaa paljonkin ja hyvä niin!
Pikku pojasta asti pelinumero aina iso 8(laji ku laji, ulkosaunassa Tapparaa ,tatuoinneissa Tapparaa ,keittiön kalusteista Tapparaa ja kaikkee mitä rakennetaan nii siinä on jotain Tapparaa (esim kahvat ,logot yms) eli aika palijo vaikuttaa:grin:ja suunnitelmia on vielä monta lisää:muscle:
Vuosia sitten tossupalloa pelatessa otin pelinumeroksi #21, armeijakaveri Tero Toivolan takia
Tuolla tämän päivän matsiketjussa @tapparafani9 pohti lähteäkkö peliin vai ei. Mulle päätös olis helppo. Jos asuisin Tampereella kävisin varmaan about kaikissa Tapparan kotipeleissä. Tajuan kyllä tamperelaistenkin näkökulman, jotkut teistä on käynyt matseissa monia vuosikymmeniä. Ei oo aina niin helppoa syttyä keskiviikon Ässät-peliin. Mutta vastatakseni otsikon kysymykseen: yrittäisin priorisoida menoni niin, että pääsisin mahdollisimman usein paikalle.
Itsellä on vahvasti sama. Hallille on matkaa se reilu 170km, niin ei vaan pysty paljon käymään. Mutta muita menoja yritän vahvasti suunnitella siten, että ehtii katselemaan pelit tietokoneelta tai telkkarista.
Peesaan paria edellistä, matkaa hallille yli sata ja harvemmin pääsee paikanpäälle. Sen sijaan kotikatsomossa ollaan eletty ja siinä rinnalla välillä palstalla suurinpiirtein kaikkien tv-yhtiöiden aikana, jotka on liigakiekkoilua näyttänyt. Katson myös sillon tällöin muiden pelejä nähdäkseni missä mennään. Päätös peli-illasta on mennyt vaimolle “jakeluun” jo vuosikaudet ja siitä ei kiistaa ole syntynyt. Jos on pitänyt jonnekin mennä pelipäivänä, niin on käyty ja that’s it(mutta erittäin harvoin).
Aina hallille, satoi tai paistoi. Kulki peli tai ei, niin siellä ollaan.
Salibandyssä käytän Kuuselaa apinoiden numeroa 71. Suosin myös Tapparan yhteistyökumppaneita, kuten Pancho Villaa, tai paria Citymarkettia mitä laidoissa näkyy.
Sillain vaikuttaa että taidan muuttaa Tampereelle että ei tarvii aina pelipäivinä ajella kolmea sataa kilometriä suuntaansa.