Myydään, ostetaan ja vaihdetaan Tapparan game worn -paitoja

Valitettavsti joo. :sweat_smile: hinnatkin sen mukaisia, että yhdellä huudolla/paita tulee takkiin. :cold_face::joy:

1 tykkäys

Pakko oli rahapulassa laittaa paita myyntiin.

Tuulolan paita päättyneltä kaudelta, hinta alkaen 500, koska rahantarve on suuri ja akuutti. Mieluusti myyn jollekin palstalaiselle ensin.

Edit. MYYTY

3 tykkäystä

Tuskin löytyy, mutta pistetään ny kyselyä Barkovin voitonhuumassa vaikka. Löytyykö Tarvaisen Jussin, Norosen Mikan tai Kauhasen Ilpon paitaa joltain tai jostain?

2 tykkäystä

Moikka! Sattuisko kellään oleen myydä Otto Leskisen GW paitaa? :thinking: Jos semmonen löytyy ja siitä haluisi luopua, voisi ottaa yhteyttä muhun:) Kiitoos! Ja mieluusti tapparan logolla varustettu paita xd

Tapparashopin locker myynnissä on Leskinen

1 tykkäys

Näytti olevan molemmat värit.

Locker Room | Tappara-Shop | Tappara

E: Näistähän saa näköjään -10% alennusta TFC-jäsenyydellä. :astonished:

4 tykkäystä

Tän kauden paitaa saisi tarjota jos jollain aikeissa luopua. Laita yv viestiä ja katsotaan saadaanko kaupat

2 tykkäystä

Tuossa ylempänä oli linkki Tapparan Locker Roomiin. :point_up_2:t2: :roll_eyes:

4 tykkäystä

Mut jos jollain olis myydä iihan pikkusen halvemmalla kun locker room salessa, niin vois inffota mulle? :innocent: (Leskisen paitaa)

Ilmeisesti paidat menevät Locker Roomista niin hyvin kaupaksi, että ny ne on jo laitettu Huutonettiin(kin) myyntiin. Aivan törkyhintasia ottaen ylipäätään huomioon, että myös Tapparan paitojen hintataso (onneksi) on tullut alaspäin. Miettii jotain Koskenkorvan paitaa 600e… Herranjumala.
Mutta yrittänyttä ei laiteta.

Pahoittelut jos meni offtopiciksi.

7 tykkäystä

Löytyiskö keneltäkään 2002-2003 kauden pelipaitaa myytäväksi asti?
Pelaajalla ei ole sen enempää väliä.

2 tykkäystä

Joo itsee kiinnostais noi Randelinit mutta 1000e kpl siittä että kaveri availi kauden luukkua ja ens kauden pelaa kookoossa

6 tykkäystä

Kun oikein tarkkaan katsot niin siellä on koko verkkokaupan muukin repertuaari Tapparan omalla kauppapaikalla. Ei tuossa mitään sen ihmeellisempää ole.

Tapparan verkkokaupasta saa TFC alennusta -10%.
Jos ja kun Tappara myy normaalisti paitoja pihalle 1000€+alv. niin minä en pidä törkyhintana.

Kuten hyvin tiedät, Tapparan pelipaidat ovat olleet arvokkaampia kuin monen muun Liigaseuran.
Nyt on kysyntään vastattu painamalla paitoja markkinoille varsin runsaasti.
Tämä luonnollisesti laskee hintoja jälkimarkkinoilla.
Toivottavasti Tappara ei ole menossa IFK:n suuntaan pelipaitojen myynnin suhteen? :face_with_peeking_eye:

Mun mielestä oli turha avautuminen sinulta.

4 tykkäystä

Tämähän ei pidä sitten vähääkään alusta paikkaansa vai oletko todella sitä mieltä, että verkkokaupassa on 86 tuotetta/kohdetta myynnissä?

Mitä muihin osioihin tulee niin tietyiltä osin olen tyytyväinen, että nämä on lisääntynyt, mutta sitten taas keräilijänä en pidä suuntauksesta. Ennen se tunne oli mahtava kun sait esim Peltolan paidan jolla oli selkeästikin pidempi siivu pelattu. Nykyään nämä parin ottelun ihmeet ei aiheutu turvotusta etumuksessa isommin.

Siihen nähden, kuten @MR29 mainitsikin niin tonnin Randelin ihan vaikka sen -10% alellakin on todellakin aivan törkynen hinta.

Huutokaupat erikseen. Ne määrittää hintansa itse, mutta nämä Locker Room kamat on alkanut kääntymään jo kaveriporukan vitsiksi kun saa aina todeta jokaisesta rätissä, et “täähän on tonnin paita”.

1 tykkäys

Ostakkees joku Kuuselan preseason paita.
Hinta 420€
Jälkiä löytyy, ja kuva pelistä. Yvllä voi laittaa lisäkuvia.

2 tykkäystä

Oisko kellään myydä Tanuksen paitaa?

1 tykkäys

Torissa kaksikin Tanuksen paitaa.

2 tykkäystä

Ja shopissa myös yksi Liigapaita hintaan 1000€.

2 tykkäystä

Ei varsinaisesti Tapparan pelipaita myynnissä, mutta komee ja hintava paita huuto.netissä.

Kyllä tuo on Tapparan pelipaita.