Katsoskun hän pelasi Tapparassa kaudella, jolloin olin 8-vuotias. Suomen vierailun aikana olin Kreikassa. Joten mulle tää on eka kerta, kun on mahollisuus nähdä livenä. Ja herra on samalla mulle aika iso esikuva, niin on aikas siistiä päästä näkeen hänet. Pelaan jopa samalla pelinumerolla joskin eri lajia. No tämä toki jo hieman OT.
99-299€ istumapaikat.
Oltiin kavereiden kanssa Ruotsissa katsomassa , ja oli huonompi tunnelma kun, Tepsin liiga matsissa, niin tuli kyllä päätettyä, että Suomen ryöstöhinnoilla en näihin enää kyllä mene.
69€ oli halvimmat istumapaikat, mutta vain kaksi katsomolohkoa yläriveiltä 8-10 ja oli käytännössä mahdoton saada niitä halvimpia ostettua.
Satasta enempää ei näistä peleistä kannata maksaa, muuten jää harmittamaan hallin huono tunnelma.
Pelaajien ja pelin takia näihin mennään. Kaikilla pitäisi olla tiedossa, että eihän näissä mitään tunnelmaa ole, kun lähes kaikille paikalla olevista on ihan sama, kumpi voittaa.
Edelliset Global Seriesit jäänyt näkemättä, joten kai se on pakko mennä, kunhan ei joudu maksamaan ainakaan paljoa yli 100e.
Nostan hattua että oli tehty Suomeksi tuo päivitys!
Onko tullut mitään tietoa, koska liput tulee myyntiin?
Aamulehden sivuilla tietoa - viime kerralla oli useita eri ennakkomyyntejä ennen virallista päivämäärää eli tarkkana kannattaa olla:
Vahvistus tuli: Barkov ja Hintz nähdään NHL-otteluissa Tampereella – näin paljon liput maksavat:
NHL vahvisti, että Florida Panthers ja Dallas Stars pelaavat kaksi virallista NHL-ottelua Tampereen Nokia-areenassa 1.–2. marraskuuta.
LIPUNMYYNTI Tampereen NHL-otteluihin alkaa perjantaina 22. maaliskuuta kello 10. Halvimmat liput maksavat 70 euroa, kalleimmat 300 euroa.
Hinnat Lippu.fi sivuilla ilman katsomoita:
LIPUT:
Palvelumaksuineen alkaen 69,90 /99,90 / 129,90 / 169,90 / 199,90 / 249,90 / 299,90 euroa + tilauskulut
Muistaako kukaan mistäpäin hallia oli viimevuonna nuo halvimmat liput?
Parvelta päädyistä.
Nämä meni aika nopeasti ennakkomyynneissä eli niiden suhteen kannattaa olla tarkkana (ainakin Gigantilla oli).
69€ liput menivät alle viiden sekunnin ja onnekkaimmat saivat. Ei niitä kyllä ollutkaan kuin ehkä 150kpl myynnissä.
Ennakkomyynneistä oli Livenationin sivuilla juttua - asiasta kiinnostuneet olkaa tarkkana ensi viikon alussa:
OP-ENNAKKOMYYNTI:
Ennakkomyynti OP:n omistaja-asiakkaille on käynnissä ma 18.3. klo 10 – ke 20.3. klo 10. Lippuja saatavilla rajoitetusti. Ostorajoitus 4 kpl / asiakas.
BEELY-ENNAKKOMYYNTI:
Ennakkomyynti Beelyn asiakkaille on käynnissä ti 19.3. klo 10 – ke 20.3. klo 10. Lippuja saatavilla rajoitetusti. Ostorajoitus 4 kpl / asiakas.
Ennakkomyynti taitaa koskea vain kalliimpia lippuja, jotka muutenkin menevät aika nihkeästi kaupaksi? Nuo kaikkien haluamat alle sadan euron liput joutuu tappelemaan ensimmäisen minuutin aikana kun tulevat myyntiin.
Kannattaa huomata, että OP-mobiilista voi jo nyt tilata ennakkolinkin lippujen ostoa varten (12.3-17.3 välisenä aikana) ja liput tulevat myyntiin linkin kautta 18.3 kello 10.
Tampereella saatetaan hyvinkin nähdä Stanley Cup finaalin uusinta.