NHL huhut, pelaajasiirrot ja sopimukset 2017-18

3 tykkäystä

Puoli milliä kaudessa enemmän kuin Niederraiter, niin kai tuo suhteessa menee oikein. Niederraiterilla pidempi sopimus, Granlund kuitenkin mielestäni paljonkin potentiaalisempi pelaaja johon olisin kuvitellut Minnesotan satsaavan. Toivottavasti Mikke jatkaa kehitystään, kuten viime vuosina.

1 tykkäys

Granlundin aivotärähdys historian takia ei tainnut pidempää pahvia irrota?

Veikkaan, että tämä sopimus oli myös MGlle mieleen.
Lisäksi Niederreiter on osoittanut joka kaudella tason nostoa, toisin kuin MG jolla on alla yksi huippukausi. Granlund on 3v päästä UFA-pelaaja ja jos jatkaa samalla tahdilla mitä nyt viime kaudella veti, on tilipäivä tuolloin 2020 kun tekee pitkän sopparin Free Agent Frenzyssä.

2 tykkäystä

Tshekkitaituri vitsailee itse, että vakavimmat neuvottelut hän on käynyt Kladnon kanssa.

• Kladnolla on viisas omistaja, joka tietää, mitä hän haluaa.

Jagr omistaa itse joukkueen.

Viime kaudella pisteet 16+30=46 takonut laituri on kerännyt NHL-urallaan yli 1 900 tehopistettä.

Jagr ei ole enää sama räjähtävä pelaaja kuin vuosikymmen sitten. Vastaavasti taalaliigassa vauhti on vain kiihtynyt vuosi vuodelta. Tämä saattaa olla syy siihen, ettei tarjouksia ole vielä satanut.

Hän ei vielä tiedä, löytyykö pelipaikka ensi kaudeksi NHL:stä, KHL:stä vai Kladnosta.

• Minulla ei ole aavistustakaan. Jätän sen agentti (Petr Svoboda) huoleksi. Pari NHL-joukkuetta on osoittanut kiinnostusta, mutta mitään muuta kerrottavaa ei vielä ole.
1 tykkäys

Iästä ja verkkaisesta vauhdista huolimatta Kuuskasin viime kaudenkin pisteet ovat sellaiset, että NHL-soppari on täysin mahdollinen.

2 tykkäystä

Kai tämä huhu on,vielä.

2 tykkäystä

12 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Edmonton Oilers

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Olli Juolevi TPS:ään 2017-18?

Lehterä Flyersiin.

Siirtyi jo NHL Draftissa (2017) Flyersiin.

7 tykkäystä

Brandon Pirri tryoutille Floridaan

Johdonmukainen toiminta jatkuu.

Vastahan tuosta päästiin eroon

1 tykkäys

Täällä ei nopealla vilkaisulla ole ollutkaan puhetta, mutta Jagrilla ja Calgaryllä on huhujen mukaan jotain vispiläkauppaa.

Ööö…Menee rankasti ohi aiheen, mutta en malta olla kommentoimatta.:open_mouth:
Jos Jagr on etsinyt itselleen uutta seuraa Tinderistä, niin minä olen ehkä ymmärtänyt tuon Tinderin sitten ihan väärin.:rolling_eyes:
Vaihtoehtoisesti @tatesulo :n viesti ei auennut minulle täysin oikein? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 tykkäys

Shane Doan lopettaa pelaajauransa.

Harmi. Itse arvostan suuresti tätä miestä.

2 tykkäystä

Sisäpiirimies Darren Dreger huhuilee Jetsin päävalmentaja Mauricelle ja GM Cheveldayoffille useamman vuoden jatkosopimuksia: