Mitä ihmettä
Dumba on aika kova pelaaja. Eikö millään contenderillä ollut haluja/tarvetta palkata kaveria. Toki kojootitkin ovat yllätysvalmis joukkue. Siellä on suuri prospect pooli, jota on kerätty vuosia, mutta ei Arizona kuitenkaan tule pelaamaan kuin maksimissaan playoff paikasta. Sekin vaatii jo yllätyksen. Erikoinen valinta Dumbalta, vai oliko pakkorako?
Voi olla, että lopulta Matt Dumba joutui hieman tyytymään palkassa ja joukkuessa. Ehkä markkinat näyttivät paikan Dumballe. Hyvä sopimus Coyotesille, joka ei tule olemaan sarjan viimeinen!
long COVID vaivannut Sutteria pari kautta, nyt pääsee tryoutille Oilersiin.
Blackhawksin entinen kapteeni ei ole kuitenkaan ripustamassa luistimiaan lopullisesti naulaan
Kyllä mä ihmeenä pidän jos Toews pelaa NHL:ssä enää yhtäkään peliä. Taso ollut laskussa jo pitempään, ikää 35v, terveysongelmia ja siihen vielä välivuosi perään. Vaikea nähdä että sieltä enää järkevällä tasolle palattais.
Tässäkö se meidän ykkössena? NHL kuviot selkeni, ja Kanadasta.
Etäisyys ainakin änärikiekkoon on kunnossa jos Tampereelle muuttais
En kritisoi niinkään sinua kuin ko. xitter-sivun ylläpitäjää; klikinsäästäjä olisi kova juttu…
Piti tämä alkujaan laittaa
Eikös se lue tossa kuvassa, vai mitä jouduit klikkaileen?
Matthews 4x $13,25M
Tässä näkee kuinka hyvän diilin Buffalo teki Tage Thompsonin kanssa 7vuotta ja 50miljoonaa.
Saku Mäenalanen → Colorado (tryout)
Onko tietoa minne asti nämä ennen kautta alkavat try- outit kestävät…näistäkö pudonneita Tapparaan voi katsastella.
- Lokakuuta alkaa NHL pelit, eiköhän kuun vaihteessa ole aika monella jo tiedossa onko sisällä vai ulkona. 13.10 alkaa AHL.
Mäenalasen terveystarkastus aiheutti jossain keskustelua viikko takaperin. Mäenalanen siis “reputti” terveystarkastuksen Coloradossa. Kaleva selvitti ja IL referoi:
Mäenalanen sai viime kaudella ylävartalovamman ja kävi noin neljä kuukautta sitten leikkauksessa.
Leikkaus, jossa Mäenalanen kävi, vaatii NHL:n sääntöjen mukaan viiden kuukauden huilin kehon kunnosta riippumatta.
– Minut tutkittiin, ja seurassa oltiin sitä mieltä, ettei minua päästetä harjoitusleirille. Olen kunnossa, joten ihmetytti koko homma. Tuntuu tyhmältä, koska kuulin koko asiasta vasta, kun menin Amerikkaan, Mäenalanen kertoi Kalevalle.