En ole ensimmäistäkään Änäripeliä 2021-22 jälkeen katsonut kokonaan. @Cazens taitaa tietää asiasta paremmin kun avauduin asiassta toisessa ryhmässä kun en näe suurta eroa Änärin ja kohelon välillä.
Ihan vaan tiedokses että tunnen tämän kirjoittajan henkilökohtaisesti ja ei todellakaan ole mikään NHL-fani. Olen saanut kyseisen kirjoittajan kanssa käydä pariinkin otteeseen pitkiä keskusteluja NHL:stä ja ja tästä Venäjän ja Jenkkien sotajutuista ja sen vaikutuksista. Ja tämä kirjoittaja ei ole ainut, joka on Ovista samaa mieltä. Että jäitä hattuun nyt tuon kirjoittelun kanssa.
Ihan maltti vaan . Sillä katsotko änäriä vaiko et, ei ihan hirveesti ole merkitystä. Puhuin yleisesti, ja sulla on tosi kova momentum päällä aiheesta. Toimit juuri määrittelemälläni tavalla. Tsemppiä
Mihin pyrit näillä että et mainitse nimiä tai muuta? Olisi mukava keskustella niin kuin aikuiset. Ja joo, se on kaikkien tiedossa että Suomi eurooppaa myöten nuolee jenkkien persettä. Siitä ei tosin ollut kysymys.
Sitten meitä aivopestyjä on varmaan aika monta. Ei tarvitse kun lukea vähän muita palstoja ja pitää korvat auki maailmalla ja todeta, että aika monella on Ovista ihmisenä, ei jääkiekkoilijana, aika vahva mielipide.
Omasta puolestani annan asian olla mutta yksi kysymys: Miksi sinun mielestäsi muut venäläispelaajat eivät ole otsikoissa?
Mä olen lukenut uutiset, mistä olen kyllä omat PÄÄTELMÄNI tehnyt. Se ei ole aivopesua jos teen oman tulkinnan uutisesta.
Samiksii
Täs ny tämä
Vastasit minulle ja tekstimuoto osoitettu minulle. Kuten @Cazens joka meikäläisen tuntee kertoi niin en voi tätä nykyä pitää itseäni minkään muotoisena NHL fanina. Avsille ssydän kuuluu mutta sekin jäänyt paljon taka alalle.
Jaksaa kyllä joka kerta naurattaa kun kehutaan omaa itsenäistä ajattelukykyä eli toistetaan sitten valtamediavihoissaan suoraan jotain Kremlin propagandaa.
Kyllä, tämän avulla voidaan selittää hieman. Ja kyllä, myös esimerkiksi Malkin oli myös otsikoissa jossain kohtaa Ovechkinin tapaan. Valeri Nichuskin on myös yksi joka tulee mieleeni mutta hänen otsikkonsa liittyvät ihan muihin juttuihin. Mutta miten selitetään tuo tässä ketjussa aiemmin esiintynyt Ylen uutinen? Tai tämä Ilta-Sanomien artikkeli, joka on alunperin julkaistu vuonna 2022 mutta on muokattu hieman sen jälkeen ja tänään jälleen julkaistu.
Osaatko sanoa miksi esim. Nikita Zadorov on ottanut ihan toisen linjan? Hänhän on hyvin kriittisesti puhunut Putinista ja sodasta.
NHL:ssä on mun mielestä muutamaan eri ryhmään jakaututuvia venläispelureita.
Niitä jotka ei hyväksy Venäjän touhuja, mutta ovat hiljaa
Zadorov joka ei hyväksy ja ei ole hiljaa.
Niitä jotka ei ota mitään kantaa (hyväksyy hiljaa)
Ja sitten on Ovechkin
Ovechkin nyt toki rakentaa linnaansa Moskovaan ja haluaa sinne muuttaa uran päätyttyä. On myös huhuttu, että siellä on jotain urheiluministerin virkaa jo soviteltu.
Zadorov sanoi mun mielestä hyvin, kun totesi haastattelussa
– Ihmisiä pommitetaan 2 000 kilometrin päässä ja minä istuisin Moskovassa juomassa punaviiniä. Mielestäni se ei olisi moraalisesti oikein.
Selän kääntäminen ei liene ainoa keino vaikuttaa asioihin vain päinvastoin.
Nykyisen sodan aiheuttaneen joukkopsykoosin aikana ihmisten on vaikea käsittää se, että jos haluat asioiden muuttuvan niin et voi lähteä ovet paukkuen foorumeilta.
Ja kyllä! Ovie ei käännä selkäänsä maalle missä suku asuu.
Katsoin pelin ja seremoniat. Minusta Ovetskin on ainoa ukko joka ansaitsee kunnian olla NHL:n paras maalintekijä. Ei valita, ottaa perheensä etummaiseksi asiaksi, pelaa joukkue edellä, välittää selkeästi pelikavereista, menee tilanteisiin ryminällä vaikka on vanha ukko, laukoo nöyrästi huonoistakin syötöistä, + monta muuta syytä
Neljänneksi eniten taklauksia!!!
Pakkohan tuosta postauksesta on tykätä. Ovetskin on polliitisesti täysi pesereikä, mutta osaahan se lätkää pelata. Pakko myöntää. Itse en olisi toivonut että ukrainalaistaustaisen Gretzkyn ennätystä olisi koskaan lyönyt, mutta väistämätön tapahtui. Ihmisenä mies ei ehkä olekaan niin perereikä, kun katsoo, miten jouķkuetoverit tilanteeseen suhtautuu.
Ensi yönä iso ottelu kun idän playoff-paikoista kun Montrealissa kohtaavat Canadiens-Red Wings.
Suoralla voitolla Montreal käytännössä sinetöisi paikkansa playoffeissa sillä Detroit ja NYR jäisi 8p päähän. Tappiolla taas Detroitilla olisi mahdollisuus tulla hengittämään niskaan.