Ollu Laine kyl ihan yössä tänään. Junior pelaamassa tähtien kanssa. Siltä näyttää.
No jaa… koko Centralin porukka on ollu ihan yössä…
Toki eipä nää taida kovin totisia pelejä olla…
1 tykkäys
Ja kotikatsomossakin alkaa silmät painumaan kiinni, kun tällaistä läpsyttelyä katsoo.
Kaikki uppoo Pacificilla…
Katon ensimmäistä kertaa ikinä tätä tapahtumaa ja todennäköisesti viimeistä kertaa.
1 tykkäys
Eipä tässä pelissä mitään viihdearvoa ole
2 tykkäystä
Onneks ne liigan allstars tapahtumat kuoli alkuunsa… eipä tästä kunnon viihdettä saa aikaseks.
1 tykkäys
Kyllä tää tapahtuma oli viihdearvoltaan aika 0/5
Ei jatkoon.
Ovie pitää huolta.
Linkki vie gif-animaatioon, missä AO8 juottaa kavereitaan.
5 tykkäystä