NHL:n tähdistöpeli 2017

Ollu Laine kyl ihan yössä tänään. Junior pelaamassa tähtien kanssa. Siltä näyttää.

No jaa… koko Centralin porukka on ollu ihan yössä…

Toki eipä nää taida kovin totisia pelejä olla…

1 tykkäys

Ja kotikatsomossakin alkaa silmät painumaan kiinni, kun tällaistä läpsyttelyä katsoo.

Kaikki uppoo Pacificilla…

Katon ensimmäistä kertaa ikinä tätä tapahtumaa ja todennäköisesti viimeistä kertaa.

1 tykkäys

Eipä tässä pelissä mitään viihdearvoa ole

2 tykkäystä

Onneks ne liigan allstars tapahtumat kuoli alkuunsa… eipä tästä kunnon viihdettä saa aikaseks.

1 tykkäys

Kyllä tää tapahtuma oli viihdearvoltaan aika 0/5 :confused: Ei jatkoon.

Ovie pitää huolta.
Linkki vie gif-animaatioon, missä AO8 juottaa kavereitaan.

5 tykkäystä