Olen ollut ihan täpinöissä tästä pelaajasta koko kauden. En pääse yli että mieleen tulee nuori Sebastian Aho. Pelinumero on sama ja saman kokoisia suunnilleen, mutta siis muutenkin. Voittaa kamppailuja isompiaan vastaan ja kaivaa kiekot ruuhkista. Kiekko pysyy ihailtavasti hallussa ja käsittelee kiekkoa todella näppärästi. Pelinluku on ihan huipputasoa. Tässä meillä on kehittymässä jotain hienoa.
Oiva se vaan jatkaa allekirjoittaneen yllättämistä. Hieno pelaaja, ja jopa pientä herkistymistä havaittavissa haastattelussa (vahvistaa vaan kuinka tunteella hän on pelissä mukana).
Enkä pitäisi enää jymypaukkuna, jos kesällä NHL tulokassopimuksen allekirjoittaisi. Toki siihen uskon, että täällä pelaa vielä ensi kauden.
Olisiko tässä se ratkaiseva ero naapurin touhuihin. Ollaan oikeasti tunteella mukana. Ei vain ”ammattimies” joka käväisee pelaamassa pelit.
Jos jotain pelaajaa tänään tekee mieli kehua niin Keskinen pelasi varmaan parhaan pudotuspelimatsinsa tänään. Oli parhaimmillaan kentän kuningas, ja taklasi ja luisteli aivan liekeissä pelin tekemisen lisäksi.
Nyt oli se moodi, missä Oiva näytti johtavalta pelaajalta jäällä.
Kyllä Oiva on tehnyt tunnollisesti oikeita asioita koko kauden, on vain nyt näkynyt enämpi taululla. Oivalle vaan rohkeammin vastuuta. Tänäänkin ylivoima oli vaarallisinta, kun Oiva pääsi osallistumaan syöttöketjuihin. Miettisin jopa Levtchiä vierelle.
Nyt vaan valmennukselta ansaittua peliaikaa ja vastuuta lisää ykköshyökkääjälle. On huikea pelimies!
Ei voi kuin ihmetellä kuinka kaveri parantaa peli peliltä vaikka panokset kovenee. Todella hienoja ratkaisuja kiekolla ja osaa vielä puolustaakin. Onneksi valmennus uskaltaa antaa peliaikaakin vähän enemmän mitä runkosarjassa.
On kova kaveri. Mulla tulee jotenkin mieleen Anton Lundell Oivasta - kiekko tottelee, maisema vaihtuu ja pelikäsitys on huippuluokkaa. Ei varasta kuitenkaan omissakaan. On taidettu Sashankin pelejä katsella
Muistan kuinka puhuttiin, ettei Oivan kanssa voi vielä lähteä playoffeihin.
Kuinka väärässä me oltiinkaan.
Vahva peli tänäänkin, taisi tuplata Sompin tilalla lopussa?
Eniten peliaikaa hyökkäjistä tänään eli 18 min.
En muista syksyn jälkeen paljoakaan tälläisestä porinaa, mutta sitä enemmän ykkös- ja kakkossenterien osalta, itse olen kyllä vieläkin hiukan sitä mieltä, ettei noilla sais voittaa mestaruutta:)
Oivaltava pelimies, tällaisia senttereitä ei nykyään joka kulmalla kasva. Muuan E.Lehtonen tulee tästä kaverista mieleen ja lätyt kuin Raipella.
Pitkin talvea etsittiin ykkössentteriä. Sen verran nostan omaa häntää, että minä, kuten moni muukin, tuotiin Oivan nimeä esille. Ei voida laittaa nuoren Keskisen varaan mitään, sanoivat monet. Ihan perusteltu väite. Mutta vielä mitä. Nyt Oiva vetää välieriä piste per peli, valmentaja sanoo nuorta miestä sensaatioksi ja siinä missä moni kokeneempi katoo kuvasta, Oiva nousee vaan enemmän esille. Joka puolella kenttää. Nyt täytyy oikeesti alkaa pelkäämään, että Columbus vie meidän nuoren Sebastian Ahon.
Ainakin oli Konnan tilalla aloituksessa lopussa.
MInä en ollut.
Jos nyt vertaa vaikka Konnaan muutenkin, niin varsinkin tässä sarjassa ihan eri kaliiberin pelaaja. Tekee niitä juttuja, joita Konna yrittää, mutta ainoostaan Oiva niissä onnistuu, koska se ehtii ne tekemään. Ens sarja on sit asia erikseen, mut tässä sarjassa ihan päällikkö. Kaiken lisäksi myös aloituksissa todella hyvä.
Tykkään kyllä Rikun jutusta, kun junnupelaaja voi vetää isoimmat peliajat, kun kerta kulkee.
Mut voi kans pois sulkea epäilijöistä. Nuoren miehen itseluottamus vaan kasvaa kun saa tukea.