Moneskohan 5min jäähy mikä jää Tapparaa vs tuomiotta?
- polvitaklaus Savinaiseen
- polvitaklaus Keskiseen
- poikittainen Liedestä naamaan
???
Moneskohan 5min jäähy mikä jää Tapparaa vs tuomiotta?
???
Tohon voidaan myös lisätä pari Hifki pelin taklausta…
Johdonmukaisesti?
Normaali ja johdonmukainen olisi korjausliike eli tuomareilta 5min kuten tapaus B tai edes kurinpitoon ilman seuran vaatimusta.
Tanukseen töötti…
Kun me ollaan kuulemma ostettu tuomarit niin kannattais varmaan hakea ainakin osaa lahjuksista takaisin…
Mikäs töötti tämä oli? En muista yhtään
Niin mun mielestä se on aika johdonmukaista jos kahdesta melko vastaavasta (Kapanen, Baptiste) teosta tulee pelissä 2 minuuttia videotarkastuksen jälkeen ja kumpikaan ei etene kurinpitoon. Kyllä sitä minun mielestä voi kutsua johdonmukaisuudeksi.
Eri asia sitten on tuo, että Pelicans vei sen itse kurinpitoon ja kurinpito antoi yhden pelin kiellon. Toki tuossa Baptisten tapauksessa oli tuo media myrsky ja paine ja melkein väitän, että ilman tuota Baptiste olisi selvinnyt ilman pelikieltoa.
Noh eteenpäin sillä Tappara ei vie asiaa eteenpäin.
No viimeks kun Krisu pelas niin joku kolas hänet, ehkä puhtaasti. Tais lyödä päänsä jäähän.
Ei taklauksessa mitään väärää, mut tuli kiekottomaan pelaajaan.
Tavernier ajeli.
Taklauksessa on aika paljon väärää, kun se tulee täysin pelitilanteen ulkopuolella kiekottomaan pelaajaan. Juuri tuon yllättävyyden takia lopputulos oli niin huono kuin oli. Helposti ulosajon ja pienen pelikiellon paikka.
Koitin vähän huumorilla tilanteen kertoa
Tämä ketju suljettiin automaattisesti 6 tunnin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.