Moro! Onko vielä tarvetta lipuille? Multa vapautu kaks tikettiä yläkatsomosta D5 vasen, rivi 1 ja paikat 1 ja 2. Hinta 25€/kpl, saat liput ilman toimitusmaksua😁
Kauppa sovittu!
(vähän harjoittelua vielä tälle palstalle kirjoittelu)
Myydään lippu katsomoon B10 vasen. 15 eurolla lähtee. Itse en pääsekään paikalle sairastumisen takia.
Terve
Vieläkö sinulla on liput myynnissä ? Ostaisin molemmat jos on. Soittele niin sovitaan maksun suoritus
T juha kellander
Mode-edit: jätetään puhelinnumerot pois
Mulle myös kelpaa, mikäli ei vielä mennyt.
Mulla olisi myynnissä 1 lippu B10 katsomoon. Itse en pääse paikalle, sairastumisen takia.
E: Myyty
Minulla edelleen lippu haussa.
Edit. Lippu saatu
D8, Rivi 6, Paikka 13. 25€ Paperilippu. Toimitetaan Tampereelle loppuiltapäivästä tai Areenan ovelle.
e: mennyt
Otan tämän kiitos
Ok, laitan privaa.
kovaksi on maailma mennyt ja kiakkohuuma Tampereella, kun Mikkikin joutuu ottelupäivänä itselleen ostamaan lipun Tappara.co toripalstan kautta.
Myyn yhden lipun. C3 vasen, rivi 7. Hinta 25 e.
Nopein tähän viestiin julkisesti vastannut vie. Otan yv:llä yhteyttä ja toimitan pdf-lipun meiliin.
Ostaisin tuon lipun.
Kolme lippua lippu.fi:ssä vielä.
edit. meni
Yhen lipun tän illan peliin tarttisin
Kaks vierekkäistä lippua Tapparan päädyssä yläparvella tällä hetkellä. Siis lippu.fi:ssä.
Mulla yksi ylimääräinen lippu myynnissä 25.4. peliin! Katsomo D4 vasen, rivi 6, ostohinnalla 25e. Lähetän sähköisesti ja maksu mieluiten mobilepay. Myynnissä myös tori.fi ja huutonet
edit: myyty
Huomiseen 26.4 Tps-Tappara peliin löytyisi ylimääräisenä yksi aikuisten ja yksi nuorten seisomapaikka. Hinta 25e. Eli nuorten lippu kaupan päälle.
Tämän iltaiseen peliin kaksi nuorten lippua parvelle tarjolla! C5- katsomosta riviltä 9 kaksi lippua yhteishintaan 20€.
E: yksi nuorten lippu jäljellä hintaan 10€
Pystyiskö ostamaan vaan 1 lipun
Liput on vierekkäisiltä paikoilta mutta myyn kympillä yhdenkin jos ei mee nyt vartin sisällä.