Tämä olisi edelleen tarjolla!
Sairastumisen vuoksi illan finaaliin myynnissä 2 kpl NUORISOlippuja (yläkatsomo C9, rivi 1, paikat 9 ja 10).
Yhteensä 10e!
Liput pdf:nä sähköpostin tai whatsappin kautta, maksu mobilepaylla.
Oisko jollain myydä 1-2 lippua 21.4 Lahden matsiin?
Myyntiin 1 kpl lippu lauantaille 22.4. Paikka kotifanien läheisyydestä kulmasta B8 vasen, rivi 19, paikka 5. Maksettu hinta 43€, mutta myyn 25€ hintaan. Maksu mobilepay ja lippu sähköpostilla maksun jälkeen.
E:Myyty
Mä voin ottaa tän jos vapaana
Edit: laitoin viestiä
Täältä saa seisomakausarin lainaan lauantaille Tappara appin kautta 15e.
E. Tämä mennyt.
Hakusessa 2 lippua lauantain peliin.
Maksu onnistuu MobilePayllä, tilisiirrolla tai käteisellä.
Myynnissä työvuorojen vuoksi ylimääräiseksi jäänyt lippu. Paikka B8 oikea, rivi 9, paikka 21. Hinta 35€
Maksu mobilepay ja lippu sähköisesti tai käteinen ja lippu paperisena hallilta.
Edit: Myyty
Hakusessa kaksi vierekkäistä lippua Lauantaille. Juovupäissään luvattu esimiehelle liput, sillä varjolla että Tapparan ehdoilla menee meikäläisen työvuorot, enää puuttuu vain ne liput. Työkuviot ovat reilassa !
Edit: nämä on kumpikin nyt myyty.
Myynnissä kaksi ylimääräistä kevään teemaan sopivaa pääsylippua:
La 22.4. Tappara-Pelicans C4 vasen rivi 6. Hinta 44,50 e (MYYTY)
Ti 25.4. Pelicans-Tappara A5 rivi 8. Hinta 59 e (MYYTY)
Hinta on sama kuin ostohinta + toimitusmaksu. Eli voittoa en ole noilla tekemässä.
Mielelläni myyn jos joku palstan nykyisistä jäsenistä tarttee.
Rahat tilille ja PDF-lippu sähköpostiin. Yksityisviestejä kiitos.
Tiistaille lahteen hakusessa yksi lippu.
Jos vielä vapaana niin sovitaan yksityiskohdat ja mä voin käydä ulkoiluttaan korttia.
@warthog Laitatko mulle yksityisviestiä, ostan huomisen lipun pois. En käyttäjätilini tuoreudesta johtuen ilmeisesti sulle pysty viestiä laittaa
Hakusessa huomiseen peliin areenalle 3 vierekkäistä lippua mahd. hyviltä paikoilta
Nyt palautui lippuja myyntiin.
Lippukaupasta vaikka 20 vierekkäistä ja oikein kelpo paikkoja.
1 lippu lauantain peliin A9 rivi 21, appiksella, hinta 30€. Maksu Mobilepayllä.
Edit: MYYTY
Jos joltakin vapautuu kaksi vierekkäistä lippua huomiselle, niin olen halukas lunastamaan ne.
Paitsi jos sattuu taas jossain kohtaa vapautumaan yleiseen myyntiin ja olen silloin hereillä.
Lauantaille myynnissä yksi aikuisten lippu B8 rivi 7, hinta 35€. Maksu Mobilepay:lla ja lippu tulee sähköpostiin tai whatsappiin.
Edit: MYYTY
Myynnissä 1 nuoriso lippu C4 oikea rivi 1 huomiseen kolmanteen peliin
Hinta 15€
Maksu mobilepay ja toimitus sähköpostiin