Otso Rantakari

Ei kai Rantakari niin usein blokkaajaan ammu. Joulukuun alusta 10 peliin 49 vetoa, joista kahdeksan blokkaajaan. Lopuista vedoista puolet meni maalille ja puolet ohi. Blokeista muuten kaksi peräkkäin viiden sekunnin sisään eilisessä SaiPa-pelissä, että onko sillä sitten ollut vaikutusta näkemykseen.

6 tykkäystä

Nää on jänniä tilastoja. Samaa laskin joskus Austinista, kun palstatotuus oli, että lähes kaikki vedot jää blokkiin. Eilen oli tosiaan kaks niin näyttävää vetoa ekaan mieheen, että semmoinen hämää.

Eilisen pelin heikohko suoritus voi varmasti vaikuttaa näkemykseeni laukausten laaduttomuudesta sitä en kiellä. Otson yv-peliin olen kuitenkin ollut pettynyt heti paluustaan asti. Ässät peli toki antoi lupauksia, mutta sen jälkeen otteet ovat jääneet lupauksiksi. Toki Rantakari on puolikuntoinen ja ehkä juuri siksi otteet eivät ainakaan omaan silmään vakuuta.

1 tykkäys

On kyllä kaukana tasostaan. Ei mitään annettavaa ylivoimalla, ihmetellä täytyy että miten on noin kujalla.

2 tykkäystä

Joku voisi sanoa että tuolla rahalla voisi saada ihan kärkiosaamista viivalle.

4 tykkäystä

Saku Salmelasta oli kiekollisesti isompi hyöty ja toi sentään jalkojakin.
Otso ei tällä haavaa tuo oikeastaan yhtään mitään tohon…

6 tykkäystä

Edelleen sitä mieltä että Otso parantaa kokoajan, kärsivällisyyttä.

4 tykkäystä

Toivottavasti ei oo parhaimmillaan vasta juhannuksena rantasaunalla.

8 tykkäystä

Voi ollakin, pytyn kanssa saunoo

6 tykkäystä

Mulla on kova luotto, että homma alkaa vielä toimia. Pleijjareihin on vielä aikaa parantaa.

Ei Otso täällä pelaisi, jos olisi heti ollut täydessä kunnossa. Keväällä on.

1 tykkäys

Itse näkisin että Otson kehityskäyrä kulkee tällä hetkellä korkeintaan vaakatasossa.

1 tykkäys

Voi johtua pitkästä tauosta, mutta kyllähän Otsolla alkaa olemaan noita otteluita ja treeniä sen verran alla, että hiukan näkyisi jo nousevaa käyrää. Omasta mielestäni oli Otso oli kyllä todella epävarma ja huono tänään. Pelotti kokoajan kun kiekon sai, minne sen hukkaa.
Mutta kevääseen on pitkä aika ja täytyy toivoa että on vain treeni jumia, mutta ei mitään asiaa pelaavaan kokoonpanoon tosipeleissä, jos vähänkin näyttää tällaiselta Otson peli.

3 tykkäystä

Perustuen omaan tulkintaan Oden liikkumisesta/ tietyistä liikkemalleista, ei polvi ole kuntoutunut vielä entiselleen. En usko, että kyse on kummemmasta. Aika auttaa.

Aina ei polvivammojen(kaan) kuntoutuminen kuin Rämsöössä.

9 tykkäystä

Tiedän, että on täysin ylimielinen kommentti.

Kirjoitin Rantakarin kahden vaihdon jälkeen otteluseurantaan, että nyt näyttää hyvältä. Mies vetää välillä päin vihkoa, eikä osaa kuulemma pelata edes kiekolla. Tappara voittaa 3-0 ja Rantakari 0+3.

Mä en jääkiekosta kaikkea tiedä ja osaa, mutta puolustajien pelaamisesta koen jotain osaavani ja ymmärtävän edelleen, sen että minua halutaan haastaa. Mä tykkään, että haastetaan. Mutta kai mullakin joskus joku osuu kohdalleen?

Ihan uusi Rantakari tälle kautta. Liike Ihan muutakuin nähdyissä peleissä. Olisikohan tauko tehnyt hyvää?

61 tykkäystä

Mää luulen, että Tuukka Mäntyläkin jotain tajuaa tosta pelistä ja varsinkin puolustamisesta. Erikseen nosti Rantakari esiin ja sanoi, että liike oli tänään erittäin hyvää ja varmasti on tauko tehnyt mm. Otsolle hyvää.

28 tykkäystä

Tuukka ymmärtää todella paljon enemmän kuin minä. Mun viestini oli kuitenkin 15 minuuttia ennen Mäntylän kommenttia. Jos koet, että kopioin sen häneltä, niin se on ihan ok. Valinta.

Pääasia on nyt se, että Rantakari näytti tänään hyvältä.

5 tykkäystä

Minusta tämä on aika “luonnollinen” tilanne.

Rantakarilla takana paha loukkaantuminen, jonka takia poissa jäältä ja etenkin peleistä todella pitkään. Nyt alkaa palailla normaalille tasolleen.

En ymmärrä, jos joku odotti hänen olevan heti 100% kunnossa pitkän tauon jälkeen.

13 tykkäystä

Eteenpäin on menty mut tänään ne ongelmat tuli siniviivalla hyökkäysalueella. Kaukana ollaan vielä huipusta, mutta onhan tässä kautta jäljellä ja ei näitä keväällä kukaan muista.

1 tykkäys

Eri mieltä saa olla. Mielestäni nimenomaan liikkuminen hyökkäysviivalla oli ottanut isoimman askeleen aiempaan parempaan suuntaan. Liikkumisella yritän tarkoittaa jalkalikkuumista sekä kiekopelaamista. Usein menevät toki käsi kädessä.

Mutta nyt mä lähden nukkumaan.

Iso parannus Rantakarilta tuohon hommaan verrattuna aiemmin nähtyyn. Aika näyttää oliko vain suonenveto.