Otteluseuranta: 1. finaali, Kärpät - Tappara 17.04.2018

Hieman tässä harmittaa. Mitä lie päässä liikkunut, kun työt suunnittelin finaalien ajaksi. Tuskin mitään. Kovin tiivistä seurantaa ei pääse näissä finaaleissa tekemään oikeastaan kuin radion kautta.

Luottoa Tapparaan silti löytyy. Toki on myös mahdollista, että Kärpät jyrää sarjassa, mutta tuskin sekään pahasti harmittaisi. Onhan se hyvä lainata kannua välillä toisaallekin. Jos sitä kuitenkin se tripla ensin(?).

1 tykkäys

Rahapelikansa on eri mieltä illan ottelusta.

5 tykkäystä

No jaa, eikös Sihvonen kauden alussa hehkuttanut ylivoimaisena? :wink: Toki matkalla varmasti tuli muuta tekstiä.

1 tykkäys

Pettymys varmasti, mutta ei missään nimessä nolo tai häpeällinen tappio. Finaalit on kuitenkin yleensä aika fifty-sixty. Monasti lähdetty altavastaajana. Tapola sai sopivasti myös parhaat joukkueet suhteessa vastustajaan.

Nyt on Jukalla kyllä uransa paras sauma sitten 2003.

Edit: Aiemmin Jukan heikkous on ollut pieni jäätyminen tilanteessa jossa sarja lähtee valumaan väärään suuntaan. Nyt on ollut erittäin hyvää reagointia ja muutoskykyä. Saapa nähdä miten jatkossa, jos Kärpät saa otetta sarjasta.

Häpeälliseksi en sitä koe minäkään, mutta uskon Jukkaa “nolottavan”, jos noin käy ja eiköhän Jukkakin ole saanut “parhaan joukkueen suhteessa vastustajiin tälle kaudelle”. Ainakin syksyn ennakoiden perusteella näin oli.

Itse en kyllä jaksa uskoa ettää Jukkaa nolottaisi tai hävettäisi. Tietää varmasti itsekkin että finaaleihin pääsemistä ei tarvitse hävetä. Eihän siinä mitään noloa ole. Rehti peli ja parempi kahdesta sitten vaan voittaa.

3 tykkäystä

Matti Järvisen mietteet illan pelistä.

5 tykkäystä

Töistä selvitty, mutta millä viimesen 2h saa ajan kuluun nopeesti?

Minä tiskasin. Seuraavaksi imuroin tai käväisen kaupassa.

3 tykkäystä

Kuhan vaimo tulee töistä niin käväistään koiran kanssa lenkillä.

Aika hauskaa muuten miten vaimosta on tullu kiekkofani. Vielä runkosarjassa ja KalPa peleissä sitä närästi kun mä katoin kaikki pelit. Käytiin Turkuhallissa kattoon eka TPS-Tappara peli, niin sen jälkeen olis lähteny vaikka Tampereelle täältä Naantalista. Ja kun mä tein vessaremppaa, niin hän katteli Hifki-Kärpät peliä…

14 tykkäystä

En tiedä mitä Rautakorpi ajattelisi tai joukkue ajattelisi jos häviäsi, mutta missään nimessä ei tarvitse tuntea häpeää ja noloutta.

Kun lyö kaiken peliin, niin se riittää ja siitä voi olla ylpeä. On tulos sitten vaikka tappio.

Ei sillä, pettymys se olisi ja varmasti varsinkin Rautakorpi janoaa varmaan voittoa enemmän kuin koskaan.

1 tykkäys

Minä jo korkkasin yhden alkoholittoman oluen. Pian paistan mustaa makkaraa ja katan siittä nätisti koko perheelle, Sen jälkeen häädän lapset pleikalta, etsin Jim-kanavan ja alan nauttia hetkistä, joita koko pitkän syksyn ja talven olen odottanut. Tässä se on. Se on nyt. Nyt mennään. :muscle:

Kuten sanoin, Jukan paras sauma sitten 2003. Jälkianalyysit 4-7 pelin jälkeen, että saatiinko joukkueesta tarpeeksi tai kaikki irti.

5 tykkäystä

Veiniläinen näköjään aloittaa, hyvä maalivahti, mutta kestääkö pää? Se nähdään viimeistään torstaina.

1 tykkäys

Osaaks joku kertoa saako tuota Jimiä mitenkään näkyviin Chromecastin tahi pleikkarin kautta?

Tämän takia juuri tullaan siitä viiveestä kuulemaan. Telkkarista lähetys tulee paljon edellä, ja itse en ainakaan sitä mainosmäärää viitsi katsoa, kun kerran Ruutu plussa on maksettuna niin katson sieltä. Saa nähdä voiko pitää palstaa sivussa auki ilman, että kokoajan tulisi spoilauksia.

Tänään onkin tuplasti jännättävää, kun samaan aikaan, kun Oulussa aletaan vääntämään, alkaa myös neljäs lentopallofinaali. Siellä on Suomenmestaruus meidän oman kylän ylpeydelle Valepalle katkolla.

4 tykkäystä

Kirjoittelen peliä odotellessani nuorten päihteidenkäyttöön liittyvää äidinkielen tekstiä ja tähän voin vain todeta, että Tappara on parasta huumetta meikäläiselle, vuodesta toiseen. :smile:

5 tykkäystä

Ruutu+ palvelun taitaa saada kuukaudeksi maksutta kokeiluun (kunhan muistaa perua). Sen kautta voisi onnistua Jim Chromecastin kautta?

1 tykkäys

Miten saisi ajan kulumaan tähän saakka päivä on mennyt nopeasti mutta nyt aika tuntuu matelevan #Tylsää.Alkaisi jo.

Tarviiko edes Ruutu+ -tilausta? Musta kanavia pystyy striimaan ilman kirjautumistakin Ruutu-appista.

Ping @TeroJ