Otteluseuranta: 1. finaali, Kärpät - Tappara 17.04.2018

Pelasiko Kärppien senttereistä Ruohomaa viimeisessä erässä vai kuulinko oikein…

Tälläkin pysyi maalin pelinä ja oli siinä Kemmulla riman kilautuskin. Ollaan iskuetäisyydellä.

4 tykkäystä

Kärpillä oli hyvä pelitunne, Tappara oli aneeminen.

1 tykkäys

Nyt vaan nokka kohti hakametsää ja kunnon hurmos alusta asti ja kannustetaan Tappara voittoon

2 tykkäystä

Oli se. Täällähän te kaikki huutelitte että Kärpät on klesana ja umpiväsynyt IFK-sarjan jälkeen, ja sarja taputellaan 4-0. Kärpät oli pelivalmis, Tappara ei. No, ylihuomenna on uusi peli

Lähti ilmeisesti koppiin jossain vaiheessa, eikä sieltä palannut.

1 tykkäys

Kyllähän Tappara kiekollisempi oli etenkin kolmannessa. Torstaina aukeaa ketsuppipullo Hakametsässä. Maalit vapauttaa kummasti. Tässä finaalivaiheessa on jo liikaa riskiä jättää kaikkea kolmannen erän takaa ohi -taktiikkaan etenkin Kärppiä vastaan.

2 tykkäystä

Parempi voitti tänään, ei kolmea sanaa.

Oma paras tulee riittään, se että päästäänkö siihen niin aika näyttää.

En minä ainakaan.

3 tykkäystä

Lontoon Matti ainakin näytti tänään vielä väsyneeltä…

2 tykkäystä

Paljon sai Kärpät kahvata, roikkua paidassa ja koukkia. No annettiin hieman maistaa glooriaa ja sitten viedään karkki kielen päältä.

2 tykkäystä

Tuohon minäkin uskon. Toki joku saa ennen peliä tarjota minulle oluet. Kuka ilmoittautuu? :smiley:

Jos 1-2 isosta joukosta palstalaisia huutelee moisia niin tuskin se meidän kaikkien kanta silloin on ;).

1 tykkäys

Me kaikki näin tosiaan huudettiin

7 tykkäystä

Vähän joo mutta Jukka ei ollut. Mies oli vaihtanut suolapatsas-vahanukke -moodin pois ja yllättävänkin eloisasti jututti tuomareita. Taisi sieltä muutama voimasanakin lipsahtaa, ainakin mitä huulilta luin.

1 tykkäys

Se kyllä pitää paikkansa, mutta yllättävän moni palstalainen huuteli tämän sarjan olevan läpihuutojuttu

Niinhän tämä onkin. Älä viisastele.

2 tykkäystä

Hyvä juttu, saadaan useampia otteluita finaalisarjaan eli enemmän jaettavaksi ja se 23% on sekin suurempi.

Taisto on tauonnut.
Lasketaan miesmenetykset.

Tappara

  • ei tappioita

Kärpät:

  • onko tietoa senttereistä ?
4 tykkäystä

Itse olen nähnyt täällä 1 nimimerkin kirjoittavan, että tämä sarja on läpihuuto.

2 tykkäystä