Omat uivat rintaa Heljangon alueella ja kaivettiinhan se kiekko sieltä Lukolle. Ei mitään syytä hylätä.
Lukon voitonnälkä on kova.
Omat uivat rintaa Heljangon alueella ja kaivettiinhan se kiekko sieltä Lukolle. Ei mitään syytä hylätä.
Lukon voitonnälkä on kova.
Laskin neljä kun ottaa Heljangon mukaan. Käsittääkseni kultainen sääntö on “älä makaa maalilla”
Ei Lukko nyt mitään täyttä myllyä ole saanut. Vähän helpolla kaksi. Vapauttaa vaan henkisesti.
Jaa, yläkamerasta näkyy että Lukko pelaaja vie heljangon maalilta sivuun. Ehkä sittenkin hylky.
On taas pitkä pelitauko tehny tehtävänsä Tapparalle, opetellaan asioita.
Tulee vaikeeta, melkein sanoisin että ei sittenkään oltu valmiina.
No ■■■■■ jos tuossa ei istuta Helkun päällä niin Mitä ???
Ei tässä ole Lukon tarvinnut olla edes vakuuttava.
Pelokas startti muutamalta pelaajalta tähän peliin. Räikeistä yksilövirheistä nämä maalit tulivat.
Kyllä tuon hylätä voisi…
Tappara paskoi housuun
Kannattaa tää arpomistauko käyttää penkillä kuten aikalisä; herätellä vähän joukkuetta.
Klok kolaa Chrisun ja jää makoileen päälle
Noin viisi sekuntia ennen maalia on maalivahdin häirintä, mutta miten näitä sitten taas tänään tulkitaan?
Kemmulta tyylipuhdas Niinimaa-imitaatio.
Kädet taskuissa vaihtopenkillä. Yrittäkää nyt luoda jotain raivoa tähän porukkaan ku olis aikaa.
Toi ensimmäinen kontakti olis pitänyt jo viheltää helvetti.
Ei, helposti on mennyt johtoon. Mahtaako Lukko joutua taistelemaan.
Lukkohan ei ole esittänyt mitään vielä. Nyt itse hölmöillään. Nyt ajatukset kasaan ja jauhetaan suunnitelman mukaan, kävi haastossa miten vaan.
Ei tää palsta toimi yhtään mulla. Hyvä jos muilla päivittyy, mutta mulla ei
Töissä meinasin pelin katsoa. No eipä tarvitsekkaan. Tabletti kiinni ja työn touhuun. Huomennakin varmaan selviää n. viiden minuutin seurannalla.