Toi Pentikäinen on huikee seppä, aina tulee jälkitilanteisiin apinoimaan…tosin eihän se pelitilanteisiin kerkiä et sikäli.
Loistava erä muuten Tapparalta ![]()
Olisi ollut Kärpiltä turhan kova torjuntavoitto 0-0-numerot. Onneksi tehtiin loppuun yksi.
Patelta loppuun todella kova alistus.
Lasileuka Crosby vapiskoon ![]()
Nyt kyllä näyttää siltä lätkältä mitä on koko kaus odotettu. Samalla ilmeel ku menkää niin ei oo ku yks lopputulos
Minä joka olen dissannut Karhusta niin totean nyt, että mies pelaa varmasti plus koppaa game-savereita! Upeta
Patric=Eric Lindroos #88
Ei! Vaan Eric Lindroos #88 = Patrik
+1
Posket punoittaen on tunnustettava että olin myös tuuppaamassa miestä lekiin joulun tienoilla. Jäätävää peliä Karhuselta ollut lähes koko alkuvuosi, ja vähän näyttää kuin olisi koko ajan vain paranemassa tahti.
Eilisen verrattuna ensimmäinen erä oli loistava. Liike oli aivan eri planeetalta. Oliko Kärpillä bussijalat vai oliko erä pelkästään Tapparan hyvyyttä?
Ei varmasti Kärpillä ollut bussijalat, tulivat Tampereelle eilen koneella.
Eihän tuo nyt pahalta näytä. (Lähde: liiga.fi)
Kärpät on aina Hakametsässä vähän varovainen alussa. Tietävät, että Tappara tulee kovaa pelin alkuun.
Hyvä ensimmäinen erä. Toivottavasti äijät ei puhalla kaikkea energiaa tuohon ensimmäiseen erään.
Eilenhän Kärpät sen teki ensimmäisen ja toisen erän alkuihin.
Olisko Kärpillä vähän sama taktiikka kuin Tapparalla eilen, pelata vain hyvä vieraspeli. Yritetään tappaa pelistä vauhti ja tunne ja siten selvitä isäntien myllytyksestä. Vastahyökkäyksistä sitten kairataan maalit.
Vahva sama!
JYP johtaa 3-0 eka erän jälkeen. Jokohan onnistuvat tuon johdon pitämään?
Toivottavasti!
Rautakorpi bongattu.
…ja vieressä Barkov Sr.
YV sakkaa pahalla hetkellä.
Ei kyllä kulje nyt yv.