Otteluseuranta: 2. välierä, Tappara - TPS 06.04.2018

Tää oli kyl aivan helmi tää Nakkimuki-biisi… Ollaan jo muutenkin naureskeltu nakkimukia kaverin kans mut viimeksi se oli muuttunut nakkiveneeksi (laakealta pediltä).

Edit: Terveisiä vaan Mansesterin pojille että ottakaahan tästä mallia!

Istumapaikkoja tälle päivälle noin 193, joten eiköhän hyvä pöhinä saada peliin. Sählä Salonen oli kaverille sanonut ennen peliä ettei hän tee maalia tänään, mutta Tappara voittaa 3-1. Kertoi myös, että “Pappa” tekee tänään yhden ja historiallisen maalin.

Nakkitermosmuki on hyvä retkieväs vaikka pilkkiretkelle.

1 tykkäys

6km juostu ja nyt narahtaa olut auki. Tehdäänpä jonkun kanssa @Raumalainen niin, että kun tulee maali tai jäähy, niin lasket siitä hetkestä siihen hetkeen, kun minä kirjoitan asiasta. Eli minä vedän Ruudun sovellus + Chromecast kombolla.

Kaverit siellä aukoo viskipulloa ja vetelee Tapolan mustaa. Ite istun tauolla ja juon varmaa ennen pääsiäistä keitettyä kahvia ja syön banaania. Elämä ei oo reilua.

Mut voittohan tänään tulee ja se on pääasia.

5 tykkäystä

Jos nakkimukin tarkoitus on saada perinteisempi turkulainen kuulontappomusiikki ala Matti tai Teppo tai Ressu kuulostamaan siedettävältä, niin lähes onnistui. On se kyllä kumma että yksi kaupunki onnistuu pilaamaan kaiken. siis ihan kaiken. Niillähän on se omituinen versio mustasta makkarastakin. Tappara, hakakkaa nynne aistintuhoojat jookos.

Nakkimuki kuulostaa ihan kivalta vaihtoehdolta, mutta onkos täällä porukalle lahtelainen lihamuki tuttu? :smiley:

Niko@TeliaPartio

No mutta se olet sinä jolla on huomenna hyvä olla. En minä. Toki tänään voi olla minullakin hauskaa.

1 tykkäys

Palo-Pena kävi hakemassa Tapsulta halit… Ei voi olla huono merkki :smile:

6 tykkäystä

En ole koskaan syönyt, mutta kuullut olen. Jos siis liittyy ruokaan eikä mihinkään lahelaiseen nakkikioskitappeluun.

1 tykkäys

Palopena ilmotti juuri et Tappara voittaa Tepsin, haluaa mtös popedaa halliin. “Kesäloma alkaa Tepsillä, Kesäloma alkaa Tepsillä, ei tullu hunajaa”

1 tykkäys

Viestin määrään yleensä riippuu myös hyvin paljon kentän tapahtumat. Nyt olis kirittävää. Edellinen kotiottelu sai aikaiseksi 871 viestiä seurantaketjuun.

2 tykkäystä

Hallilla menossa myös lypsykisa aidolla lypsyjakkaralla #Mouhijärvi

12 tykkäystä

Mistä ne lypsää? :open_mouth:
Jos voi kertoa alle 18 vuotiaiden seurassa…

1 tykkäys

Tätä kelpaa katsella sitten Telian valtakaudella 360° 4D:nä, 8K-kuvalla, 0 sekunnin viiveellä smell-o-visionista vuonna 2022.

2 tykkäystä

Nykyaikana pitää olla myös kasvislihamuki :joy:

1 tykkäys

Chromecast käyttäjille tiedoksi, että täällä hallilla mätetään jo maaleja.

6 tykkäystä

Ihan normi 40 minuutin viive, ennakko tai mikä onkaan.
Ei oo kertaakaan jumittanu vielä, että sikäli positiivista.

Määhän oon lypsänyt ihan oikeaa lehmää joskus maalla. Navetassa, lypsyjakkaralla istuen. Tämmöinenkin tapaus tuli miäleen, kaikkee sitä muistaa kun palstaa lukee.

1 tykkäys

Karri Kivi bongattu. Väärinvoittajan palli tutisee!