Tänään pitkästä aikaa hallille! Tappara voittoon! Ketjut näyttää hyvältä. Toivottavasti bonsa on siinä kunnossa että alistaa Raskin yms hifkin polvilleen
On kuulkaas semmonen draivi päällä että taidan maalinkin tällätä ![]()
Toimittaja Rantanen twiittailee hallilta semmoista että tänään ei olisi katsomoissa läpsyttimiä. HIENOA! (jos totta)
Onpa loistava homma. Tulee varmasti näyttämään myös katsomo hienon värikkäältä. Itsellä vähän se fiilis noista läpsyttimistä, että ovat parempi kuin jos ei mitään ääntä mistään lähtisi, mutta kyllä nyt viimeistään finaaleissa pitäisi kaikkien kyetä myös käsillä taputtamiseen!
Hallilta tullut lisätietoa: kypärä sekä läpsytin. On se Mikki vaan kova.
“vink” Jos ja kun hifkiläiset seisovat viiden miehen träpissä keski- ja siniviivansa välissä niin kiekkoa keskiviivalta päätyyn ja taustalta hyvän vauhdin kerännyt Tappara-polkukone perään. Vastustajat ovat perseet päätyynsä päin ja tuskin ehtivät mukaan. Estämisjäähyjäkin tuo taktiikka varmaan poikii mikäli Levonen ja F jaksavat puhaltaa kumeaan pilliinsä! “vink”
Se siitä sitten…
Kuulin huhua tuosta kypärästä, kun facessa joku kyseli talkoolaisia jakamaan kypäriä halliin.
Unohdin ilmottaa 3. finaaliin lähdettäessä, (piip) mä haluan sankaritekoja eikä mitää (piiiiiiiiiip) tossulätkää!. Ilmankos ei voittoa tullu, no oha seki taikuus ny suoritettu. ![]()
Läpsyttime a ja b katsomoille… Päädyille pelkkä kypärä
E-katsomossa saa hakata räpylää ja suojata itse päänsä.
Nyt sitten jumankauta mennään eikä meinata ![]()
C3.ssa ainaki on läpsytin.
Tänään pitää sitten olla tappamisen meininki heti ekasta vaihdosta!
Taklauspeli meille, kiekollinen peli meille, eka maali meille. Sit voitto kotiin!
Saravo - Elorinne vähän etukäteen jännittää…
Olisitko ottanut ennemmin Aallon siihen?
Vai niin ja jaa. Kehtaanko tunnustaa,laitoin Hifk:lle vedon. Tapparalle lähtö 2-0,ja Pyrintö kylkeen. Pätäkkää tulee jos osuu… Toivottavasti ei osu,oon määkin vedonlyöjä. Nyt perkele pöhinää pönttöön.
Klassinen käänteinen psykologia, Toimii aina ![]()
Tänään tämän homman pitää lähteä rullaamaan. 3-2 Tapparalle.