Rautakorpi?
Kokoonpanoihin kosketaan aikaisintaan vikalla erätauolla jos ollaan tappiolla eikä välttämättä silloinkaan. Ehkä jos joku loukkaantuu
Rautakorpi?
Kokoonpanoihin kosketaan aikaisintaan vikalla erätauolla jos ollaan tappiolla eikä välttämättä silloinkaan. Ehkä jos joku loukkaantuu
Ei varmaan mikään ja ei ole todellakaan pois suljettua, että aika nopeastikin mentäisiin esimerkiksi tällaiseen peluutukseen:
Haapala-JMJ-Peltola
Zaborsky-Jasu-Kuusela
Ojamäki-Rauhala-Karjalainen
Luoto-Jasu-Repo
Ojanen peluuttaa pelin aikana hyökkääjät.
Kyllä näissäkin peleissä ollaan ruvettu vetämään kapeammalle materiaalilla kesken matsin. Esim. Ojamäki viime matsissa, kun peli kulki sai peliaikaa.
Nii että Juhani pelais kahdessa kentässä keskellä? Riittääkö kunto siihen?
Riippuu paljon pelataan erikoistilanteita. Tuo nyt oli yksi esimerkki kierrosta. Sitä voi vaihtaa myös niin, että Rauhala vetää välillä kahdessa ketjussa keskellä.
Olis ensimmäinen kerta kun nähdään, että Jasusta loppuu veto kesken kauden. Mutta kuten Oijennuskin sanoi, erikoistilannekuorma vaikuttaa.
Kun on reenit ja jumit jo takana, niin kunto kestää ainakin kovimmilla urhoilla
Itse ainakin uskon että Juki saa Krissen ja Zabon lentoon. Massilla ei vaan jalka riitä ja aika heikko kaksinkamppailuissa
Rooma kuittaa saman lämmön:smile:
Linnanahde kasvanut että tulee kallis tatska.
Toivottavasti YVssa on muutoksia: Kuusela Haapalan paikalla (tai Haapala Haapalan paikalla) , Repo Kuuselan paikalla ja saadaan vetouhkaa ykkösyvlle.
Seiskapeli täältä tullaan!
(No ei, mutta pakkohan jonkun oli tämäkin vitsi käyttää)
Jaa Gary huutelee että tänään katkeaa, se on jätkät sitten lauantaina Ouluun.
M. Järvisen poissaolo hieman vaikeuttaa meidän peliä, mutta ei vastustajallakaan ole se optimaalisin kokoonpano. Toivon erityisesti Nurmelle ja meidän ylivoimalle onnistumisia illan peliin.
Löysin eilen sisäisen rauhan tätä ottelusarjaa kohtaan. Poissa on vuosien 2014 ja 2015 pelko, jännitys ja jopa tuska. Melkein jopa rauhallisin mielin voi odottaa illan peliä: Me saadaan, mitä ansaitaan. On se kulta tai hopea, niin saavutus on hyvä ja siitä voi moni muu joukkue vain uneksia. Tänään on hieno mahdollisuus osoittaa, mitä tilliliha on. Minä ainakin lupaan antaa tänään hallilla kaiken tukeni meidän hienolle joukkueelle (ja todennäköisesti jännitän taas valtavasti, kun kiekko tippuu jäähän)! On tämä kevät hienoa aikaa
Perkele ku kuluu hitaasti nää tunnit. Itse lusin 12,5h tänään baaritiskin takana, 18.30-21.00 on itsepalvelu, koska #seiskapeliin
Nyt tuli enne!!
Katson tässä töiden lomassa junnujen kisoja ja sieltä pamahti soimaan Opuksen Live is life, tänään on verkot tötteröllä!
Kun on aikaa ylianalysoida, niin ylianalysoidaan.
Oijennuksen kanssa samoilla linjoilla, Nurmi kyllä fiksuna kaverina hoitais nelosen sentterin hommat. Revon paikka olis nelosessa, tekee sen soolomaalin sieltäkin käsin, nyt parhaaseen ketjuun, ei sovi mun mielestä sinne.
Repo on meidän ase. Ilman muuta vastuuta ja kiellon jälkeen tulta ja tappuraa. “Onse Sika” on tänään isossa roolissa, hyvässä sellaisessa.
Likaiselta kevään mieheltä odotan minäkin tänään tulosta…