Olipa timanttinen erä. Silmä lepäsi kun homma ei ollut yhtä flipperiä vaan kiekko ja miehet liikkuivat kauniissa sommitelmissa. Camper ihan Gretzky ekassa erässä.
Tultiinko me tänään pelaamaan? Se nähdään kahden erän päästä.
No helposti ansaittiin.
Käy kun Huuhkajille…
Älä nyt riehaannu.
Levtchi = Lemieux?
Granath = Mo Sam???
En katsonut futista, joten en tiedä mitä tarkoitat ja viestin perusteella, älä kerrokaan.
Näitkö maalit?
Chomecast GTV + Tube kikkailijat. Vaihtakaa nyt tauolla laitteenne 50–>60Hz tilaan, niin liikesulavuus paranee huomattavasti.
Liigassa veskari olisi voinut vähän varastaa Puhakan maalissa. Levtchi ei kuitenkaan olisi vetänyt itse.
Kyllä. Komeita molemmat.
Pystyykö joku kuvittelemaan sen rightin kaverin keltaisilla nauhoilla vetämään tällaisella luisteluvauhdilla?
Ai päätelaite?
Mistä tubesta tän saa siis näkymään? Miten?
Mä en kyllä pysty, mutta mä näen sen helposti antavan helvetisti parempia syöttöjä ykkösellä, kuin moni näistä.
Chromecast GTV:n asetuksista, eli kaukosäädin käteen. Minuutin homma.
Aina jaksaa hämmästyttää syöttöpisteiden arpominen CHL-peleissä Suomen ulkopuolella. Avausmaaliin saatu vain Baptiste, vaikka Camperin 2.syöttö täysin selvä. Toiseen maaliin laitettu syöttäjät Kemiläinen-Levtchi. Oikea tietysti Levtchi-Keskinen eikä siinäkään mitään epäselvää. Molemmat näki heti livenä ilman hidastuksia.
YouTube+iPad+Opera+VPN ni suoraan HDMI-johdolla ja sopivalla adapterilla saa toki telkkuun kuvan. Viimeks yritin langattomasti, ei onnistunut, enkä muistanu vanhaa kunnon HDMI-johtoa ollenkaan.
Oltiin parempia 5v5 muttei kahden maalin vertaa, varsinkin kun molemmat tuli vähän tuurin saattelemana.