Otteluseuranta: HIFK - Tappara 2.12.2022

Pitäis vetää sulka päässä niin tulis jäähy.

Niin rahalla saa itselle paremmat tuomarit? Jos kummatkin maksaa yhtäpaljon niin saisiko tasaisen linjan?

2 tykkäystä

Sopiiko tämä illan teemaan, julkaistu Hesarissa v 1972: :rofl:
Tapparan valmentaja Kalevi Numminen julisti Helsingin jäähallin käytävässä ottelun jälkeen: ”Vahinko, että Tappara ei voi kuljettaa omia tuomareita mukanaan. Ei muuta.”

1 tykkäys

Noh noh. Jyri rönni lukee kuitenkin palstaa. Hakee folio hatun.

Puolikorkea sulku…

Ihan ok erä.

Plussat:

• Maali
  • Heljanko

Miinukset:

• PAPP repaleista. Liikaa aukesi paikkoja HIFK:lle
  • Tuomarit
6 tykkäystä

Aika sekavaa peliä, ei nyt voi hirveästi laadulla juhlia…

Ensimmäinen erä takana, pelissä tunnetta, Tappara johtaa ja tuomarit on olleet paskoja jopa liigan normi tasoon verrattuna. Siinä tärkeimmät

3 tykkäystä

Hyvin näkyi tuomarin ”hv mä olen päällikkö” elekieli Ojamäen kanssa. Ei minkään tason rakentavaa keskustelua.

Tuntuu että väkisin etsitään Tapparan rikkeitä. Sen verran kauan kesti selvän maalin tarkistaminenkin.

11 tykkäystä

Pakko tasoittaa sarjaa.

IFK roikkui aivan helvetisti ja mistään ei käsi noussut. Lehterää huidottiin läpiajossa ja ei mitään, sitten Ojamäki halkoo ilmaa niin boksiin juurikin huitomisesta.

7 tykkäystä

Nyt on hyvää seurattavaa. On ihan viihdyttävää peliä ja tuomarit puhuttaa ja nostaa sappee. Tunnetta on kotisohvallakin.

3 tykkäystä

Tapolan jengeissä ollut vahva signaali pelaajalle.

6 tykkäystä

Oli kyllä täysin selvä rankkarin/jäähyn paikka, kun Lehterä oli läpiajossa. Yläkautta tuli maila suoraan käsille.

10 tykkäystä

En ylipäätään ymmärrä miksi Rönniä välillä aliarvostetaan.
Nuori kaveri joo. Raamit on vähintäänkin kohdallaan ja kyllä hän myös osaa kiekkoakin pelata.

Studio heittää tätä hyvää mailapaineskeidaa tilanteessa ku tilanteessa.

1 tykkäys

Lehterän mailaan tulleen huitaisun lisäksi jäätävä isku Tanusta naamaan ja hetkeä myöhemmin Ojamäelle todella kevyestä huitaisusta jäähy. Kemiläistä poikkarilla naamaan ja ukko itse jäähylle. Ei ole ihan tuomaritoiminta laadukasta tänään.

9 tykkäystä

Hevoset nukkuu seisaaltaan ja näköjään tuomarit tänään !

2 tykkäystä

En ole muuten kertaakaan kiinnittäny huomiota Plattiin ekan vaihdon jälkeen. Onko se vielä pelannu?

3 tykkäystä