Otteluseuranta: HPK - Tappara 01.12.2017

Näin oli, mutta korkea maila on korkea maila kuitenkin. Olisi pitänyt viheltää - case closed.

JMJ laukoo itse!!!

2 tykkäystä

Siinä oli HPKlla tonttia.

Meinaatko että Viitaluoma kaivoi nenäänsä Revon mailalla?

Älä viitti trollata!

Siteeraan erästä tuomaria joka sanoi minulle vastaavassa tilanteessa:

Tuomarit on ihan yhtä hyviä kuin pelaajatkin

5 tykkäystä

Haamumaali viä tähä välii ni on waheebil jutuntynkää

1 tykkäys

Joo, olenkin näillä foorumeilla oikein tunnettu Trolli.
Viitaluoma nosti Revon mailaa kiekontavoittelutilanteessa ja tämän takia Revon maila nousi Viitaluomaa naamaan.

1 tykkäys

Ikävä tuomarivirhe, mutta ei sitä enää mikään muuta. On joskus mekin menetetty tällä kaudella surkeaan tuomarointiin 3p.

Ei tietysti lohduta HPK:ta yhtään, mutta sen kans on nyt vaan elettävä. Ja HPK:n peli hajosi tuohon ihan täysin, joka tietty kertoo jotain myös HPK:n henkisestä tilasta.

3 tykkäystä

Noita tulee. Ikäviä tai ei. Kuten sanoit, pisteita on mennyt enemmän kuin tullut noista.

Juoskaa nyt mutkia tuomarivirheinenne! :yum:

Ja Jasu(kin[g]).

2 tykkäystä

Noh, ei nyt sanota että HPK tuohon tuomarivirheeseen hävisi. IFK hävisi tuomarivirheeseen Game vitosen 2016. Nyt tuo rike ei edes vaikuttanut millään tavalla Karjalaisen tekemään maaliin. Rike tapahtui keskikentällä ja maali syntyi Karjalaisen loistavan karvauspelin päätteeksi.

En kans tajua, noitahan tulee 10 joka pelissä

Ja tämä tietysti tarkoitti, että ehkä pelaajatkin joskus tekevät virheitä. Se on urheilua ja ei tämä mikään valtava kämmi ollut, ei esim. maalintekotilanne.

1 tykkäys

Hpk:n kasetti hajos siihen tuomarijuttuun. Kertoo joukkueesta, joka pelaa raskaammin alakanttiin kuin odotettu.

Luulen että Japaa …tutti kun mulkosilmä jäi makoilemaan kuin Italialainen jalkapalloilija pienen hipaisun jälkeen

Totta ihmeessä se vaikutti maalin syntyy, ku sitä ei olis ikinä edes koko tilannetta tullut, jos olisi tuomari viheltänyt 2 min.

Ja ihan siis nyt yleisellä tasolla sanon, että ihan selvä tuomarivirhe tuo on ja sille ei mitään enää voi. Mutta virhe kuin virhe, ikävä juttu.

3 tykkäystä

Jatketaan reaaliaikaista peliä

2 tykkäystä

Plääh, älä nyt. Kerho olisi voinut puolustaa maalin pois.

5 tykkäystä