Olisi ollut täydellinen ajoitus pelin tasoittamiseen.
Voisi kokeilla 3.erään vaihtaa jmj ja ilomäki paikkoja. Jugi ja savinainen jää pimentoon tuon ilomäen kanssa ja taas nurmi ja röymark ei saa jmj:n syötöistä sisään
Oisko ny livestä Tapparaa kertoimella 7,5?
Paljonko tasurin kerroin?
Just näin, ei Lehtosen mitään ihmeitä ole tarvinnut esittää vaikka hyvin on torjunutkin. Viimeistelystä puuttuu se tappamisen meininki. Aika reilusti hutkitaan sellaisia puolittaisia laukauksia tai suditaan pölyjä kiekon päältä.
Itse laitan Ilveelle, että saadaan edes 1 piste tästä pelistä.
Esimerkkinä savinainen maalin edestä patjaan. Läheltä ylös!
2,75
Ei tuon selvemmin voi peliä hallita mitä Tappara tekee. Itse annettiin johto Ilvekselle, enkä näe kyllä edes että Lehtonen maalissa olisi ollut hyvä. Tappara vaan missannut paikat tänään aika tehokkaasti alusta lähtien. Kun nyt 1-2 pistettä raavitaan, niin kelpaa.
Kiinni veti.
Juu, noista Tapparan viimeistely-yrityksistä puuttuu se viimeinen silaus. Laadukkaita paikkoja on ollut ihan riittävästi. Pelihän oikeastaan alkoi kääntymään Tapparalle kunnes itse sohlattiin huonoilla ratkaisuilla ilmainen maali. Pientä penkkikoutsausta toivoisi, tässä on saumat vielä nousta voittoon.
Joo siis onhan Tappara ollut pelin päällä, vaikka Ilvekselläkin joitain paikkoja on ollut. Terävyyttä maalipaikoissa ja huolellisuutta omissa. Toi Ilveksen toinen maali… Huoh. Peli täysin hallussa ja sitten tollanen. Tuntuu että vuodesta toiseen Ilves tekee Tapparaa vastaan ihan ihmeellisiä maaleja
Lähteekö Dufvan parta? Jukurit-KalPa nyt 4-2.
Ylivoima het alkuun
Ekan voiton jälkeenkö lähtee?
Onko tupa täys?
Ei tehdä muuten mistään.
2-2
2-2 Xavi!
Tulihan se sieltä, kun tarpeeksi moittii. Haapalalle viides tehopiste.
Näin olen jostain haastattelustaan ymmärtänyt.