Otteluseuranta: Ilves - Tappara 18.10.2024 (Pe) klo 19.31

Tässä ei usko ja toivo riitä. Ekaan kymppiin rakkaudella 0-2 :face_with_raised_eyebrow:

Jaa Ilves pelaa pörröpaidoilla

Tuo Ilveksen pelipaita on kyllä kamala. Ei ole tainnut liigassa hirveämpää olla.

11 tykkäystä

En tiedä kumpi jännittää enemmän, tämä peli vai viikon päästä tuleva Kouvolan peli, koska Myrrä.

Mää oon koittanut kaikkia tekniikkoja viimeisien vuosien aikana. Näin selvää jinxiä en oo ennen peliä heittänyt joten toivotaan, että tällä kertaa se menee niin, että Tappara lyö ensimmäisest 2-1 hyökkäyksestä kun Ilveksen pakki pöpölöi viivalla.

Jumalauta mitä Ilveksen hehkuttamista tää alkustudio oli. Nyt peliä ja studio hiljaseks

3 tykkäystä

yllätyitkö? Kohta ne kehuu osaston tunnelman

Onko Ilves luopunut logostaan?

Eniten jännittää, tuleeko vihdoin Eurojackpotista päävoitto. Olen sitä jo hetken metsästänyt.

1 tykkäys

Älä muuta sano. Kapanen muuten loistava hommassaan. Nyt on vain Ilves hype noussut Alkion myötä tappiin.

Suurin mestarisuosikki, niin mikäs on hehkuttaessa …

1 tykkäys

Jaa, Ipa voi voittaa potkiksen mestaruuden. Aina, että Ipa voi sitä ja tätä :smile:

Sama ongelma. Kerran kun jättäisi laittamatta samat numerot niin varmaan osuis.

1 tykkäys

Tottakai se on Ipa hypee. Kapanen tai Vallin ei voi sanoo ääneen mitää positiivista Tapparasta.

1 tykkäys

Se on noi värit…

Syksyn mestari, kevään floppi

1 tykkäys

1,9,3,2

Räsänen, Mattila, Kärki, Tanus ja Metsola. Luulis näiden kavereiden syttyvän paikallisasetelmasta. Metsola korkean profiilin pelistä. Mattila siitä että voi purra omia nilkkaan, Räsänen pääsee ensimmäisen kerran legendaariseen paikalliseen johtavana pelaajana ja Tanus ikiTapparana.

Mä en voi sietää vihreää muutenkaan. Ei siis Ilveksestä johtuen. Karsee väri jos se ei ole puun lehdissä tai nurmikossa…

Kunhan ei ekan vitosen aikana joku Ilveksestä tee hatullista, niin saattaa tulla peli … :grin: