Ilves se kipuilee menestyksen kanssa oikein huolella.
Uusi maskotti pudottaa kiekon?
jaahas peliä!
Voitto kotiin Tappara!
1 tykkäys
Oli todella hieno
1 tykkäys
Älä muuta sano…
1 tykkäys
Vuodesta toiseen se alemmuudentunne lyö yli
Hitto, katoin että tuleeko joku sadomasokisti pudottaan aloitus kiekon ![]()
Juu todellakin, toivottavasti jatkossakin.
1 tykkäys
Ei kyllä jaksais kuunnella tänään Saukkosta
1 tykkäys
Kerrankin agressiivinen aloitus
Siel heilutellaan lippua kesken peliin? Miksei nyt uhriuduta, ainiin se oli ipalippu
Eetu Tuulola 0-1, Armalis imeeee!!!
15 tykkäystä
Tuulola tekee ja raastepöytään kaikki.
3 tykkäystä
Maali! Se on siellä. Eetu.
1 tykkäys
Hieno kaappi!
Hyvä Eetu, osasto kiittää!!!
Leeeets go Eetu!!!
Eeeeeeetuuuuu!
1 tykkäys
Voidaanko me sittenkin voittaa tänään!?
Yeeees Eetuuu Tuulolaaaa 0-1